Monday, April 26, 2004

arini pertama kalinye aku makan meggi kat opis.. dah sengkek dah nih.. so kene la berjimat cermat.. meggi baru RM0.65 kalo dibandingkan ngan makan nasik campo yg berharga RM5++.. tadik masa lunch hour sempat la cong ke MidValley carik keje part time kat situ.. kalo ade rezki dapatlah.. ikutkan MidValley dekat sgt ngan umah sewe aku yg kat Bangsar tu.. pasni biler dah pindah Bangsar, aku nak naik bas ajer.. kete simpan.. jimat sket.. naik bas baru RM0.50.. skang nih duit mmg penting so aku ni kene la beringat jugak.. aku ngaku aku nih jenis boros sket bab duit.. maklum ler kaki aku suka pegi tempat2 shopping.. kadang2 tu mmg niat nak window shopping jer tp dah kate pompuan ni ade 99 napsu, so kenot help meh :P~

Sabtu aritu aku kuar ngan Dania n sepupu kecik aku tu Ainin.. saje jenjalan ke MidValley.. we're lucky cuz ade fesyen show from Cenfad College.. well not bad la dorang.. congrate to them!~.. then kul 3.15pm kitorang pi tgk movie citer Starsky & Hutch.. kitorang ngan selamber cipannyeh bawak sepupu kecik aku tu yg baru umo 8 thn masuk wayang tgk citer tu.. ikutkan citer starsky & hutch tu 18PL!! hehehehehe.. lagipon haritu tade citer yg besh.. so no choice meh~.. masa nak masuk tu giler babeng kaver line.. ngeh ngeh ngeh

AIM 2004!!!!!
who's watch it? hmpp boring aaa AIm this year.. si Bob Lokman & Harith Iskandar tu tah hape2 tah buat lawak spastik dorang.. tapi sib baik performance from dak2 artis ngam spashly masa rock lagenda tu.. layan abes siot!!~ to be frank, aku agak tak puas ati CT byk menang.. bukan aku benci dia, tapi cam kesian kat Ning.. pada aku Ning mmg mantap abes tp nak wat cemane mmg dah tade rezki Ning.. anyway aku eppy jugak at least she won 1 trophy.. congrateee to all winners!!!!

sok result kuar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cuak nak matiiiii

No comments:

Related Posts with Thumbnails