Monday, April 19, 2004

arini 1st day aku prektikel.. alhamdulillah everybody okey.. tapi yg agak malang coz sok ade 2 dateline dgn Utusan utk majalah Mastika & Mangga so arini sah2 agak bizi.. aku tak jadik bawak kete tp Dania yg bawak; kete kancil ijau.. pagi tadik kitorang kuar awal coz nak carik jln dr Gombak ke TTDI.. alhamdulillah tade sesat juz jalan agak jem..

dah 10 hari aku tak naip blog.. windu tp byk keje kene setelkan.. umah sewe dah dpt kat Bangsar n kitorang akan move out pertengahan May nnt.. umah teres 2 tingkat; nice n aku suka.. Thank God~

n another spice stori bout dis one gurl.. my x-rumet.. aku dah tau tembelang dia.. dan aku giler2 nyeh shocked dgn fact tu! aku tak penah terfikir yg dia ade perangai camtuh.. hmpp aku harap satu hari nnt hati dia terbuka.. aku tau dia sedang mendapat balasan dia sendiri just dia tanak admit coz ego yg menebal.. its okey.. so skang aku rasa lega dan relieve giler biler aku dah tau citer sebenar n perangai sebenar dia.. Allah itu Maha Adil.. once again THANX GOD!~

No comments:

Related Posts with Thumbnails