Monday, April 05, 2004

JIWA SAYU

dlm kerabakan mata, aku cuba mencari kekuatan utk menaip.. cam biasa menumpang di pc manusia lain coz cpu aku still in bad condition.. arini Danny balik semula ke Melaka.. ikutkan hati aku rasa sedeh dan terharu sgt.. selama 4 tahun kitorang kapel, ni la first time dia buat suprise yg paling berjaya.. misti korang pelikkan apsal aku ckp camtu?.. coz selama ni semer suprise yg Danny nak buat, tak jadik coz dia akan 'terberitahu' aku sebelom suprise tu di launchingkan.. hmpp thnx Danny.. thnx so much~ kul 10 tadik masa nak mandi, aku bergolek2 dulu atas katil.. bila sedar2 jer jam dah kul 1.. terkujat kejap sbb tak sedar aku tertido.. masa mandi, aku memikirkan balik mimpi2 aku masa tertido tadik.. terasa rindu sama manusia itu.. adekah sbb lame tak jumpa (eventho just baru seminggu tak bersua) buat sampai aku termimpi2?.. kadang2 rasa bersalah sbb seperti mengabaikan dia.. maafkan aku wahai engkau kerna aku ini hanya manusia biasa yg penuh ngan kecacatan.. terkadang aku juga alpa.. rindu nak meletuskan gossip2 yg boggie da vast~ 7hb insya Allah aku balik Johor utk amek kete.. pastu bole la aku ajak bebudak nih kuar jenjalan.. lagipon this month besday Inaz so rasanye cam nak celebrate before cuti.. pas cuti dorang semer akan ikut path internship memasing.. sedeh~ sayu~ sebak~.. tappe2 just 3 month n then everything will be back to normal.. erghhh still cam sayu jugak sebenarnyeh.. well actually ade 1 lagu nih aku nak tujukan pada kengkawan aku.. tapi aku akan post time bebetul kitorang nak seperate.. pejam celik pejam celik byk bende yg dah kitorang been thru sesamer.. sumtimes it sweet, sumtimes it bitter n sumtimes it mix together.. dat makes us grown as a real person.. thnx buddy!!! thnx a lot~ serapuh kelopak sang mawar yang disapa badai, berselimutkan gontai saat aku menahan sendiri diterpa dan luka oleh senja semegah sang mawar dijaga matahari pagi bermahkotakan embun saat engkau ada disini dan pekat pun berakhir suda akhirnya aku menemukanmu saat aku bergelut dengan waktu beruntung aku menemukanmu jangan pernah berhenti, memilikiku hingga ujung waktu... setenang hamparan samudra dan tuan burung camar takkan henti menyanyi saat aku berkhayal denganmu dan janji pun terukir suda jika kau menjadi istriku nanti pahami aku saat menangis saat kau menjadi istriku nanti jangan pernah berhenti, memilikiku hingga ujung waktu... *not only dedicated for Danny but to all ma frenz too.. without them, i'm no one.. (sorry if aku too emosi.. but I Love Ma Frenz -u knoe who u are..-)*
What's Your Fragrance Personality? Green Scents Natural is a word often used to describe style and fragrance. To you, "natural" describes the flair of Julia Roberts and Jennifer Aniston. Both are elegant style junkies, but never over the top, never overdone, always giving off an air of almost innocent enchantment and earthy good nature. You, dear, have the sensibility of the All-American It Girl. Green, natural scents, with notes from the leaves and stems of plants combined with flowers like hyacinth or tea rose reflect your down-to-earth attitude. Whether you're spending quality time with family or hiking around the lake in jeans and a T-shirt, light floral fragrances with a hint of woody richness perfectly suit your lifestyle. When the sun goes down, simple pleasures abound. You eagerly look forward to crisp fall evenings when you can wrap yourself in a wool blanket with a warm cup of tea as you listen to the latest Mary J. Blige album. Here are 5 green scents to try: Chanel No. 19 Gucci Envy Elizabeth Arden Green Tea Anais Anais by Cacherel Avon Perceive
biler melirik ke arah jam, dah pukul 03:27 pagi.. sekeliling dah sunyi sepi.. just berkumandang lagu Kiss - Because I Am A Woman.. tetiba perasaan sentimental muncul.. hmpp start pikiran ni memutar memori; lama, sekarang & akan datang.. well, titisan jernih mula merintik dan sekian kalinya aku tewas.. hujan sudah di kelopak mata ini.. naluri sempat berbisik.. aku rindu pada semer insan yg aku sayangi.. hati ini terlalu rindu.. amat rindu!~.. dan paling aku rindu pada-Nya.. terasa diri ini terlalu kerdil sgt2.. Ya Allah yang Maha Penyayang, bukakanlah pintu hatiku.. berikanlah aku ketenangan jiwa dan kebahagian keluarga yg harmoni.. eratkanlah hubunganku bersama teman2 seperjuanganku.. berikan kami kejayaan dunia & akhirat.. dan Ya Allah, redhailah hubungan ku dan Iskandar Daniel.. berikan kami jodoh dan kebahagiaan yg berpanjangan hingga membawa ke Syurga.. dan ku pinta Kau lindungilah orang2 yg aku sayangi.. Hanya Engkau tempat aku bermohon pertolongan.. Amin~

No comments:

Related Posts with Thumbnails