Friday, April 23, 2004

masuk arini dah 2 kali ujan time2 ptg nih.. opis pon nampak cam suram jerk.. kehidupan agak bizi dek task2 yg kene siapkan.. arini kene sambung TV promo nyeh editing.. agak tak bersemangat coz aku tak bape minat sgt bab2 nih.. hehehe.. erghh guruh asyik berdentum dentam jerk.. kan besh kalo saat nih aku kat bilek, pasang econ n masuk dlm selimut.. sure masyuk tido.. nih SV aku si incik Botak nih bole tido bawah meja dia tu.. penat sgt aar tuh wat keje.. biler dah prektikel nih, pandangan kehidupan aku semakin luas.. pepagi kene bangun coz nak pigi keje.. baru la aku tau perasaan org pigi keje nih.. pastuh on da way nak pi keje, jem plak.. berderet2 semer cam semut atas jalanraya.. balik pon sama; jem coz time ni org balik keje plak.. tu lah rutin aku hari2 ulang alik dr Taman Tun Dr Ismail ke Gombak.. jalan Gombak, Batu Caves semer tu byk bukit.. skang nih bab bukit aku dah expert :P heheheh.. so aku eppy coz dah improve sket bab bawak kete nih..

ptg nih Danny balik BP.. ermm nak ikut!!!! ikutkan nak ajak Danny pi tgk movie citer STARSKY & HUTCH atau TAKING LIVES.. tapi tu la.. kalo balik pon tak sempat coz sabtu ni tak cuti pastu cam byk keje.. tappe la.. bersabar kan separuh dr iman.. ileks aar ina yeh!~

smalam balik dr opis, sempat singgah ke Giant Gombak.. saje nak tengok2 ape yg ade kat situ.. dlm masa tu la aku sempat beli jeans selai harga RM19.99.. biler try mmg ngam dgn aku.. yey!!~ then aku beli air RM0.99 tiga ketul.. heheheh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails