Monday, November 29, 2004

first...
sabtu aritu danny buat morning call soh aku bangun solat subuh.. aku yg still 'bengkek' cam malas jer nak layan.. tambah2 mate aku berat giler nak bukak bahana dr tak tido 2-3 hari buat fyp.. tetiba tanpa pikir panjang aku ajak danny outing..
'abg! buhsan aar dok sini..jom kuar!!' tp dlm ati aku berkire2 sure danny tanak kuar.. lagipon semalamnye kitorang baru jer berperang saudara..
'oret! kul bape nak kuar?'
yii?? aku terkesima.. nak plak dia.. dah tu tanpa sebarang bantahan.. saat tu jugak ati aku melonjak2 girang.. yahooo!!
kul 1 danny amik aku kat mmu.. aku ajak gi sunway sbb tetiba teringin nak makan kat sane.. pas makan jerk terus aku ajak danny gi umah jajang kat balakong.. haa hamekk!! sajer aku nak buli danny.. muauahahaha >:).. b4 blah dr sunway, sempat aku beli buah n pretzel kat Auntie's Anne.. puas ati aku.. huhuhu.. aku saje jer ikut idea giler aku nih.. pegi sunway semata2 utk makan.. bukan wat ape pon..pastu terus patah balik ke arah serdang.. actuallynyeh aku saje je nak jenjalan luaskan pemandangan mate aku nih..

second..
aku dah tuko skin blog!!! muaahahaha rajin nyeh aku nih.. ewah ewahh tak sangka seorang aku sungguh rajin.. ahaks!!~ *tepok utk diri sendiri*

third..
kul 9 lebeh tadik ummi teh tepon.. pastu dia nak cakap ngan aku..
'hello..'
'eh sore ina nih lembut laa..'
sengih sengih~
'sore comel jer cam umo 13 tahun.. kalo orang tepon misti terus suka..' tambah ummi teh lagik..
'ye ker? heheh semer org cakap camtuh.. teh pon selalu kutuk..'
uh uhh dlm ati aku tengah kembang2 setaman.. pastu adelah sket conversation antara aku dan ummi teh..
hahaha teh ko jangan jeles plis ngan aku.. yey! mak ko puji aku.. wahooo!! jgn salahkan aku yeh teh.. aku tak bersalah.. :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails