Monday, November 22, 2004

dah 5 hari aku tersadai kat MMU nih.. cam nyesal plak balik awal.. sesia sbb aku beriye jerk balek awal tp keje satu pon tak jalan.. yg byk jalan kaki aku nih.. hehehe.. sib baik Teh balik sehari pas aku balik so tader la kesunyian tahap tahik.. selalu ikut Teh ngan Salleh kuar jalan² carik makan.. arini dah stat exam week tp aku tade paper just FYP yg cam hanjeng sket nih..

tadik baru jer conference kat !Yahoo.. bebudak MI nak mintak extend submission minor project to this monday.. kalo dapat tuh, syukur alhamdulillah sgt².. alang² dah SRI anto jumaat depan kan.. ikutkan mane aa sempat nak submit dis friday.. ramai yg balik sabtu/ahad sbb cuti raya.. time kat umah sah² la susah nak ngadap bende2 yg menyesakkan paler otak nih.. hmppp.. sok ikut plan nak kumpul kat FCM cafe then jumpa lec.. doakan mission kitorang accomplish ngan jaya nye!!

Danny dah stat keje.. syukur alhamdulillah jugak.. tapi next week kompeni dia dah anto pegi Pontian (my hometown!!!).. danny kene keje kat site kat Tanjung Bin.. tempat tu tempat janakuasa elektrik.. aku tak penah sampai lagi tapi Tanjung Piai penah la.. dr umah aku agak jauh gak sbb Tanjung Piai tu masuk ke dalam.. nak² Tg Piai tu adelah penghujung benua asia.. haaa gerek gheetoo :P.. danny kate mebbe dia kat sane 3-4 bulan.. haih laa.. aku abes stadi bulan 4.. biler aku balik Pontian, danny plak kene tranfer balik S.A.. tensen la plak biler pikir.. tappe la berkorban demi masa depan.. heh! ikut plan aku n danny dah rancang nak tunang after aku abeh stadi bulan 4 nih tp aku cam terpakse berpikir balik.. menimbang² antara baik buruknyeh aku tunang tahun depan nih.. sbb aku nak kawen umo 25.. lamer lagik.. takkan nak tunang awal sgt.. dah ler org kate bertunang nih byk dugaan yg maha hebat dr berkapel.. so wat masa skang nih aku dah made up my mind nak tunang 7 bulan before kawen.. gerek sket.. ecececece!! lagipon at least aku bley aa kumpul harta karun sket² and establish kan tang mane yg patut.. lagipon 7 nih nombor yg baik.. kalo aku kawen 2007, maksudnyeh 7 tahun la aku kapel ngan danny.. hohohohoo.. aku kawen 07.07.2007.. aku dah cop ek!!! sesapa takleh curik tarikh ni tau!!! hihihihihih.. ape² pon doakan kebahagian aku yeh.. ;) sayang kowang!!!

ape2 pon, aku eppy tengok member2 aku dah eppy2 semula.. even aritu dorang sesedey time broke up ngan bf memasing tp skang dorang dah bahagia balik.. so awan mendung dah cau dah!! yg ade matahari yg ceria utk kehidupan kitorang wat masa nih.. Teh bersama Mr Kasut Renoma nyeh & Dania ngan Mr 'T' nyeh.. aku doa semuga kami semua tetap eppy n bahagia sampai saat itu.. eh saat ape yeh? hihihihih.. dah dah wat keje ina oi!!! cau!

No comments:

Related Posts with Thumbnails