Tuesday, November 02, 2004

hey ya!!!!
slamat buka pose...semalam dah nuzul Quran..hmpp kejapnyeh la..
nak cakap per ek? byk bende dlm paler otak nih tapi cam tatau nak kuarkan caner.. semalam aku melancarkan permintakkan sedekah alamat kat bebudak batch aku.. hahaha tetiba tahun ni rajin plak nak kasik kad raya,,beriye nih tapi kad raya lom beli lagi..susah la nak carik kad raya yg jual selonggok2 tuh.. nak beli yg sesatu nnt mahal plak.. tapi tak kisah la kalo tak dpt kad raya dr sesapa asalkan dr seseorang tu dapat.. hihihihi.. wajib plis!

trimester 2004/2005 adelah last aku kat sini..Insya Allah.. so sbb tu la aku sesajer nak kasik bebudak nih kad raya.. walaupon tak dpt balasan, aku tak kisah.. cam besday kawan2 aku pon aku suka sebenarnyeh kasik2 hadiah.. kalo bole yg mahal2 pon aku sanggup.. tapi aku ni sedang2 ajer, ekonomi di tahap yg sekadar mampu so aku beli ikut kemampuan aku.. sbb aku rasa cam eppy dan puas ati biler tengok dorang eppy dpt hadiah.. tapi sikap nih Danny tak suka.. dia kate aku membazir ajer.. sbb bukannye aku dpt balasan pon.. hmpp tapi dah aku suka camtu, nak wat cemane.. lagipon bukan kat semer kawan2 aku kasik.. just kengkawan rapat aku jer..

skang nih bilek aku dah gulap gulita.. Teh and Inaz sudah pon selamat berlayar berbelok2.. awalkan 7.40pm dorang dah beradu.. yer aa mane tak nye.. dah bape hari stay up..tido pon sekadar melepaskan batuk di tangga.. sah2 la cam harini hari pengsan sedunia.. aku dah tido ptg tadik lepas balik dr Alamanda.. Teh takleh tido sbb dia ade klas arab ptg tadik & Inaz lak pegi printing A2 kat Shah Alam.. so skang aku dah tak ngantuk.. dorang jer la kesian..

No comments:

Related Posts with Thumbnails