Saturday, February 26, 2005

Bodonye wiken..

semalam network mmu down area kul 11 mlm.. pergh terasa dunia yg teramat la sengal dan sangap.. aku tunggu la sejam dua tp network still down.. maner la technician mmu ni.. misti makan gaji buta.. hehehe.. maleh nak tunggu aku terus pengsan kan diri.. sedar2 dunia dah kul 10 pagi.. ujan turun renyai2.. terasa dunia ni sejuk sket.. biler bukak pc, network still down.. terpakse la aku golek2 atas katil.. nak lelapkan mata cam tp takleh.. so aku decided berangan kejapss.. grukk! grukk! perot plak mintak isi.. aisehh.. terus puff dlm otak aku nak makan jambu cicah kuah petis yg aku beli aritu.. hari sabtu fudkot hb4 tak bukak so aku terpakse eksesais menapak ke hb3.. tinjau2 lauk kat kedai kelantan tu sib baik ade hotdog dan ikan kembong masak kicap.. yummy! pastu gi kedai sebelah beli jambu n air bandung.. setel!!

balik2 jer network dah ader.. relieve giler.. makanye aku terus la bukak server kamen rider utk donlod siri 555 n blade.. perghh hero kamen rider 555 ensem giler!! ade taste aku sket; muka nampak tulang pipi.. layan seharian citer nih.. sambil ratah ikan sambil layan citer.. heaven maa..

beep! beep! *bukan bunyik sebenar*
dpt msg dr teh bitau dia tatau nak balik bile.. tgh lepak kat vista ngan memember skoolmet.. dia kate dia alergik tengok YM so malas nak balik ngadap pc.. major punca : iwan yg lembab nak mati.. semuga ko tabah ye cik teh.. inaz? tak balik lagi gak.. mebbe dia ade hal tuh.. so aku mmg sensgorang la arini.. utk keduakalian nye @ malam ke-2 aku kene tido sorang2 lagi.. nasib badan..

No comments:

Related Posts with Thumbnails