Friday, February 11, 2005

cuti raye cina ni aku rasakan cam besh.. hati aku rasa puas ati sgt2 sbb dapat bahagi dan fill up masa aku between Danny n kengkawan aku.. aku sampai umah hari Khamis coz Jemaat soknye aku nak gi UTM.. giler excited.. Danny kasi aku pinjam kete dia.. dia kate senang sket aku nak merayap.. perghh giler sporting.. tengkiuu

UTMnye citer:
paginye aku baso kete Danny.. biasa la kete selalu masuk site pepaham la caner keadaannye.. terseksa aku.. heh! pastu ptgnye area kul 2 lebeh aku gerak ngan adik aku, Ecah coz aku anto dia keje sekali kat Marrybrown Kipmart.. then sampai UTM dah kul 4 lebeh.. tepon Ogy soh amik aku kat depan coz aku tatau jalan nak masuk kolej dia.. time lepak kat bilek Ogy, deal ngan Fariz pasal plan malam tu.. hahaha ape lagi kalo bukan bowling!! aku ngan Ogy beriye pujuk Nepp n Awed.. so dak pompuan yg konfem ade 5 (aku, Ogy, Nepp, Awed n Kak Nuris).. dak laki plak Fariz kate just ade 5 org jer.. tappe la aku tak kisah.. so area kul 8 bertolak gi umah Fariz coz dak laki kumpul sane.. then gerak sesama ke Skudai Parade.. sampai2 tempat boling je, ade tournament plak.. kene tunggu dulu.. so kitorang decide nak main archery dulu.. gigil2 aku pegang bende alah tu.. sib baik dorang ade ajar dulu.. pas ajar tu, kene panah belon lak.. sape first letop, dpt air free.. dak2 pompuan main dulu, dak laki plak lepak blakang nengok kitorang.. aku malu!!~ kekekeke.. tapi aku berjaya jadik org first letopkan belon.. *kembang*kembang*.. hahaha.. boley aa celen Legolas pasni.. pas abes main tu, baru aku pasan dak2 laki makin ramai dtg.. perghh saje je kate takleh datang.. kunun cam ala2 suprise la tuh.. so Ogy plak asyik kacau si Moktod.. siot betol Ogy tu.. Nepp cam biasa la ngan lawak dia yg merapu tuh.. mmg sepanjang tu kitorang asyik gelak jerk.. area kul 12 baru dpt main boling.. biler kira2, kitorang ade 15 org! ok la tu kan.. kire cam gath kecik.. time boling, kitorang main 4 lane.. masing2 semer mmg bingit aar spashly si Fariz ngan Fatui.. maklum aar sorang MU serang lagik Arsenal.. Dabel tak main.. bile aku tanye nape, dia kate ade masalah dalaman.. aisehh..

klik utk beso!

main nye main dah kul 1 lebeh.. perot pon suda lapa so kitorang plan nak gi Anjung Warisan sbb nak makan atas pokok sambil dengar tanglung.. uyyoo sound romantik kan? :P tp nasib betol2 tak port kat kitorang coz tempat tu tutup.. sbb kitorang sampai area kul 1.50am padahal tempat tu tutup kul 1.30am.. ikutkan kitorang sempat jer nak sampai b4 kul 1.30am tp time nak gerak dr Skudai Parade tu, ade sket masalah teknikel plak time nak carik kete aku.. hohohoh.. lastly end up kat Singgah Selalu jer.. ok la tu kan.. dak2 laki ade order shisha anggur.. pastu gi suruh Ogy try.. hahaha lawak giler time tengok aksi2 Ogy menerai shisha tu.. aku maleh aa nak isap.. mak malu nok!!~ lepak makan sampai kul 3 lebeh.. sian Moktod coz dia ade exam pagi tu tp sbb member2 spashly aku dtg, dia sanggup tu.. mmg besh la dak2 tu.. aku mmg hargai giler dorang coz sanggup luangkan masa utk aku.. cecececec :P so aku nak ucapkan tengs bebyk to Ogy, Nepp, Awed, Kak Nuris, Fariz, Apen, Fatui, Hailmi & awek, Ajis, Moktod, Lokman, Dabel n Wak.. korang mmg besh~

klik utk beso!


Angsana plak:
Pagi2 aku dah sesiap coz dah janji ngan Danny nak gi JB (again!).. memula plan nak gi JJ Taman University tp tak jadi coz Danny nak carik suar Levis.. sampai Angsana, aku ajak Danny main archery.. cecece addict siot.. tapi kat angsana ni tak besh aar.. dah aa mahal dr Skudai Parade.. pastu aku main boling plak.. uh uh bagai irama dengan lagu, aku dan boling kenot dipisahkan.. ecehh.. tapi sekali lagik, main kat angsana tak besh aa.. mebbe lane dia senget.. hahahaha cam sial jer statement.. then bermula la edisi jelajah satu angsana.. aku hadiahkan Danny suar Levis 539.. harga tade la mahal sgt banding Red Loop.. just RM199.. kalo Red Loop RM250++ maa!! aku plak dpt perfume Escada Sentiment yg bentuk hati tu.. yippee!!! suka hati beta.. tade beli ape2 dah pastu..

klik utk beso!

then bile lalu kat zoo, aku teringin plak nak singgah.. lame dah aku tak gi zoo nih.. walaupon aku tau zoo johor ni dah agak terbengkalai tp aku tetap nak masuk.. tiket murah jer RM2.. bile masuk dlm, terasa zoo tu dah daif giler.. sedeh plak hati aku.. ala2 sayu ghetoo.. on da way balik, singgah Danga Bay.. lepak2 tengok sunset.. kekunun cam mood romentik la.. ahaks! nway, thanks Danny for the precious time u gave me.. i lebiu..

klik utk beso!


UTM lagik!
pagi2 aku dah baso kete ayah.. aku tak suka kalo nak jenjalan, kete kotor.. cewaahh.. planning arini aku nak gi jumpa Ogy.. ade hal sket.. so kul 11 pagi aku dh bertolak.. kali ni aku dah hapal jalan masuk kolej Ogy.. tetiba Ogy msg bitau dia tade kat bilek coz dia teman Shah gi interbiu.. dia soh either lepak bilek dia atau gi lunch ngan Fariz dulu.. memula ingat nak makan dulu tp aku tak hapal lak jalan gi umah Fariz.. so aku decide nak lepak bilek Ogy jer.. tiba kat depan kolej, aku ingat nak berenti jap beli air tp ade plak kete wira parking depan tu menyebabkan area nak parking tade kosong.. aku terus belok masuk kolej jer.. waktu aku masuk dlm area kolej tu, tengah2 aku bizi mencarik parking tetiba aku dengar bunyik 'gedegang!!'.. terus jatuh jantung aku 5 minit.. berderau darah aku.. kete aku kene langgar!!! arghhh tertekan gile2 perasaan aku time tuh.. bile aku cek, pintu blakang aku kemek n bumper aku dah jatuh sket.. dak pompuan tu gelabah giler.. cakap sori2.. terasa nak melayang je tangan aku nih tp kesian plak tengok muka dak pompuan tu.. tappe aa.. aku tepon Fariz soh dtg kolej sbb aku nak anto gi bengkel.. tetiba dak pompuan tu soh buat repot polis sbb bole clain insurans.. aku ok je tp dlm hati aku ni dah pikir macam2.. sian ayah aku.. nyesal tak gi lunch dulu.. nyesal tak berenti beli air dulu tadik.. ahh nyesal pon dah tak gune.. tp yg paling aku tensen bile memikirkan keadaan 'aku dah berhati2 giler tp org lain yg cuai!'.. sib baik ade Fariz temankan aku gi balai.. Ogy time tu still on da way balik dr interbiu bf dia.. setel semer, kitorang gi makan.. Apen ade sama.. Fatui ajak gi karaoke sbb dia dpt baucer pree tp memandangkan bf Ogy, Shah cam tak bape suka, kitorang decide gi main boling je kat Skudai Parade.. Ogy, fariz n Apen mmg concern giler.. lepas eksiden tu, si Apen yg drivekan kete aku sbb aku cam agak tak stabil.. seboleh2nye dorang nak aku eppy.. yer la kan aku terlibat ngan eksiden..heheheh.. pas main boling, gi Anjung Warisan lagik, tp still tade rezki.. so makan jer kat port biasa 'Singgah Selalu'.. pastu, aku bertiga je gi sambung main boling coz Ogy ade masalah umahtangge sket ngan Shah.. si Nazri lak ade hal.. pas abes main boling, kitorang kumpul balik kat kedai mamak screen beso lelepak kat sane lame2.. besh giler sbb kitorang diskas pasal macam2 bende spashly bende berkaitan relationship.. hahaha tak larat.. ape2 pon aku terharu dengan sikap bebudak tuh.. siap banjer makan n main boling! aku tatau nak cakap tengs camne.. yg penting, aku mmg sayang korang sgt2!

klik utk beso!

No comments:

Related Posts with Thumbnails