Wednesday, February 02, 2005

semalam gi Midvalley ngan Teh, Dania Nard (kete MAT 576), Imah, Ira n Fiza (kete PDC 1113).. Imah ajak coz dia nak beli digicam.. so kitorang pon kuar aa reramai.. baru besh sket.. jalan highway jem giler.. sampai Mid pon ramai giler umat spashly 'anic' yg bizi belanja for Chinese Nu Year.. masa Imah survey digicam kat IT World, aku nampak digicam yg sama cam akunye model Konica Minolta Xg tapi kaler merah hati!! perghh terjatuh bijik mate aku kejap.. merah!!! warghh tensi2.. nak ajer aku mintak tuko kat cine tu sbb digicam aku skang kaler silver standard coz time beli kat BP dulu, penjual tu kate tade kaler lain.. last2 Imah beli digicam dr brand Konica Minolta gak tp jenis lain sket.. pastu gi Jaya Jusco tengok2 perfume n Imah beli perfume utk mak dia.. hmpp mak aku tak pakai perfume kalo tak misti aku pon beli jugak utk mak aku.. kat JJ aku beli unagi panggang.. hehehe.. ngidam sungguh kat bende nih.. dunno la sejak akhir2 ni suka makan unagi.. yummy! round nye round dah kul 9 lebeh.. bebudak ni nak gi Uptown utk carik t-shirt, purse n sneaker.. tapi aku tak bole..

aku rasa amat down.. aku tak penah sekat pon kebebasan 'dia' kalo aku tade bersama dia tp apsal dia nak sekat2 dan membataskan ruang utk aku spend masa ngan member2 aku.. lagipon aku kat kl n dia kat johor.. lain aa kalo kitorang dekat depan mate.. selama dia kuar ngan geng2 lazzo dia sampai 3-4 pagi, aku tak kisah pon.. dia pon tau besh kalo lepak2 ngan member sambil minum2.. tp apsal dia jeles bile aku buat camtu jugak? aku bukan kuar ngan sesapa.. ngan pompuan jer.. dah 4 thn aku outing ngan pompuan sahaja!!! at least aku bukan gi clubbing ke ke ape sbb aku tau bende2 tu semer tak elok dan aku still respek dia.. apsal dia tak bole? mmg aku down giler.. tah susah nak cakap.. pastu aku kesian kat member2 aku.. please jgn ganggu dorang atau menyusahkan dorang.. ade ke aku kacau member dia kalo aku nak carik dia? ade ke aku sebok2 tanye no tepon member2 dia utk aku carik dia?? tader kan? sbb aku tau misti member2 dia rasa bengang kalo aku sebok2 kacau dorang semata2 hal umahtangga kitorang.. vice versa.. so camtu la jugak member2 aku.. so please, jgn babitkan orang lain dlm hubungan kita..

tatau la caner aku nak tenangkan pikiran aku nih.. sedeh, sayu, rasa tak dihargai pon ade.. sedeh sgt..

p/s: teringin nak gi nite market Uptown :( utk carik sneaker ke, purse ke, t-shirt ke sbb market tu cam PS gak tp bukak kul 12 mlm!.. jeles tengok Dania, Teh n Nard gi sane smalam.. tapi apekan daya.. kaki tak sampai..

No comments:

Related Posts with Thumbnails