Friday, February 25, 2005

Jom ler apdet blog!~

terasa lame dah tak apdet blog.. tatau nak citer ape.. tade mood pon yeh.. danny asyik tanyer je bile nak apdet.. sabo yeh.. nak apdet la nih.. mlm ni danny ade dinner kat danga bay.. maleh aa nak kaco.. biar dia melantak puas2.. rumet2 aku pon semer ilang.. cam biasa.. teh kuar jumpa dak2 skool dia.. inaz plak petang tadik tetiba buat keputusan drastik nak balik umah makcik dia.. lagipon dia nak jumpa nizam..

semalam eema @ makcik dtg mmu cj.. terlanjur amikkan borang masuk mmu utk sepupu dia.. pagi2 aku dah dpt msg dr keri kate makcik akan sampai b4 kul 11pg.. cecepat aku sesiap.. dekat2 kul 11, keri tepon lagik bitau dia baru bangun tido.. ciss keri.. beriye kasik aku msg pepagi buta padahal dia pon tido lagik.. hahaha.. so time makcik sampai, aku la org first jumpa dia.. lame seh tak jumpa.. dekat 5 thn! tp makcik tetap menten.. just kilo dia naik sket.. kekeke.. pastuh cakap pon dah ayu2 gitu.. ewah makcik.. aritu dia dah gi utm.. so kali ni singgah mmu lak.. lelepak kat fudkot hb3, baru la keri ngan iezz dtg.. borak nye borak, kitorang decide nak gi uia jumpa dak2 kat sane plak.. makcik kate nak banje boling.. yipee!! area kul 3 lebeh aku gi bilek keri coz makcik lepak sane.. time aku sampai, fazleen n alerq ader sekali.. tp dorang tak join gi uia.. so aku, makcik, iezz ngan keri je pegi.. sampai uia dah kul 4 lebeh.. sib baik sampai2 jer, dilla dah abes klas.. kitorang terus gi fudkot sbb lapa dan haus giler.. aku dan keri menjadik fokus kat sane.. sbbnye kitorang free hair.. tengok kitorang cam tak penah tengok manusia jer.. ayyohh sesuatuh.. tapi lek jer menten.. siap kitorang borak2 kat fudkot tu cam uia tu kitorang nye.. hahahaha.. aku first time seh masuk uia.. eh luper lak adik aku si mami tu pon uia.. ape daa! heheheh..

sementara tunggu pas maghrib, lepak bilek dilla n ayu.. kutek ade sekali.. macam2 citer kuar.. like hot ciken peri peri.. kul 9 camtu gerak ke ampang utk main boling.. end up kat flamingo bowl.. main 3 game n gilir2 campak bola boling tu.. dilla, ayu n kutek memula segan kunun.. haa pas dah baling tu, masing2 dah naik syok spashly si ayu.. mmg lawak aa sepanjang main boling tu.. then after dat, carik port mkn lak.. sape tah ngidam nak makan ayam, so kitorang gi beli kfc.. makcik banjer lagik oke! bagus la makcik nih.. tapi kene take away sbb kfc nak tutup time tu.. so makan kat gerai yg kosong.. aku tak makan maa.. diet.. :P hehehe.. lagipon aku tgk ayam kfc tuh penuh lemak n minyak.. tak baik utk kesihatan diet aku nih.. giler babeng aku tahan napsu siot! ikut ati nak aje aku terkam ayam kfc tu.. huwaaa!!! so aku just makan mash potato n sos.. sedeh kan keadaan aku? afta makan, kitorang make our own path to balik.. ayu, dilla n kutek balik uia n kitorang ni balik cyber.. dah malam2 dlm kete tu still borak2 yg hangat.. citer waktu skolah dolu2.. time camnih teringin nak back to past je.. rindu la kat skolah.. i miss u smstj n kampung gentam..

dalam masa sebulan lebeh ni aku berjaya turunkan 10 kg.. alhamdulillah.. maka aku kene usaha lagik sampai 50kg.. yeah yeah! harap2 aku mampu.. tp mmg terseksa beb.. ilang segala kemewahan nak menikmati makanan yg besh2.. saat ni teringin nak makan kenny rogers.. nak macaroni cheese!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails