Thursday, June 21, 2007

...pasal kawen lagi

dis year ramai tol membe2 aku yg kawen.. meriah sungguh!

stating bulan 3 (aku la stat hehehe) berderet2 jemputan kawen.. ade yg aku x dapat dtg.. tp mebbe next month onwards aku try la attend semua.. besh kan makan nasik minyak..

dak skolah aku jer dah dekat suploh orang.. yg MMU aku baru tau 2 orang (chepa & hiney)..

aku, armifaizal, shahdiana, kamaazhar, fadilla, oza, nanabot, amin.. stakat tu jer la yg aku baru tau.. ahad ni umah Dilla kat melaka.. kalo aku oke, aku tumpang olin je gi sane coz abie keje..

tp abie cam was2 nak letgo aku..

'u bole ke ni? dah la asyik pening, muntah2 je'
'kang kalo pengsan ke jatuh ke sape nak angkat?'


..sape2 je la yg sudi huahauhaua!

'nnt kalo gi sane jgn lupe bawak plastik.. kang nak muntah2 ke senang'
asyik bebel je dia ni.. 'ye la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

2 comments:

shazanateh said...

dah start muntah-muntah ke babe?

aiyoh!!!

takpe, sabar ok?

first trimester je kan gitu?

majulah ina untuk baby tersayang.

hahaha.

Ms.Rainna said...

hohohohohoh...biler la nak jumpa ni..belanje teh :P

*x malu hehehehe

Related Posts with Thumbnails