Monday, June 04, 2007

REZEKI ALLAH :)

pagi tadi aku sms mak bitau pasal ehem ehem.. rasa malu lak nak bitau bende ni.. dah dekat seminggu aku tau result baru nak bitau mak.. tapi mak x balas..

petang tadi aku tepon mak.. aku tanyer dpt x sms aku.. mak kate dia baru je nak reply sms aku.. aku x kisah sbb aku paham mak keje..

mak nampak gaya cam xcited je.. beriye2 ingatkan aku pantang itu ini.. mebbe sbb insya Allah ni cucu first dia kan.. aku tanye mak nak kene buat ape? mak kate gi je hospital register..

abie pon excited juger.. ape je aku nak misti sebolehnye2 dia tunaikan.. cam pagi tadi aku ngamok pasal streamyx lembab, terus je dia ajak gi TM point upgrade pakej.. muahahah.. teringat time memula aku wat test tu.. aku kejut abie soh dia bace instruction dan tengok kan betul ke aku buat test tu.. terus dia teruja :)

ape2 pon masih terlalu awal.. aku tammo la teruja sgt.. rasanye mebbe lom sampai sebulan sbb aku xde lagi rasa loya2 ke, nak muntah2 ke.. selera makan pon still ok.. xde perubahan ape2 lagi.. tp aku tetap mengharapkan yg terbaik.. korang pon doakan ye aku :) insya Allah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails