Wednesday, June 27, 2007

bunda...

sabtu lepas bunda tercinte dtg..tu pon sbb dia ade hal kat unisel..lantaran kedatangan bunda, aku mula la gedik2 saket.. tambah plak abie keje malam makanye aku berpillow talk la sama bunda.. bunda still cerita pasal time wedding aku aritu.. katanye ramai masih bertanya kan pasal kaler kemah, pasal pelamin dan masakan.. alhamdulillah ramai yg memuji (opsss aku tidak riak tp bersyukur).. kengkawan ngaji ayah plak suka skali sama bubur kacang.. pukul 12 suda abes.. tapi tu seme dh berlalu 3 bulan lepas.. malas dah nak kenang2.. biar semua kenangan tu tercatat dlm potret..

sepanjang bunda dtg, dia la tempat aku ngadu saket.. normal la bunda kate.. dia masak sedap2 pon aku tak mampu nak makan.. cedeh! dia nak belanja belikan baju preg pon aku tammo.. nnt la bunda baru 2 bulan lom 6 bulan ke ape.. macam2 pesan dia pesan kat aku.. owhh x sangka yeh byk juger pantang larang org tua2 nih.. insya Allah aku ikut ya bunda :) bila camni baru terasa betapa berharga nye seorang bunda.. baru tau sakit maung dorang membesarkan kite.. i lurve yuh bunda~

semalam bunda balik naik bas sama ngan adik aku ecah.. bunda ajak aku balik sama dgn dia mebbe sbb dia kesian kot nengok keadaan aku yg agak zombie nih.. yer la abie pon asyik keje malam je.. cam agak xde sape nak jaga & nengok2 kan aku time malam.. tp aku cakap xpe lah.. sian juger nak tinggalkan abie sorang2..

No comments:

Related Posts with Thumbnails