Thursday, June 21, 2007

kepuasan sedikit

simple dan tenang..

terasa blog aku cam semak semacam jer.. bak kate seorang teman 'macam papan iklan'.. tp mmg tu style aku..

tp skang aku nak sesuatu yg simple mimple.. bile tengok semak2 ni aku rasa loya.. bweekk! maka skang blog aku dah jadik amat simple.. puas ati!

aritu aku gi klinik desa nak wat cek tp misi tu soh dtg bulan ogos nnt.. mebbe pada dia pregnancy aku still di ambang wati awal.. tp aku x puas ati la.. org kate kandungan awal2 ni la kene jaga bebetul takot kalo2 miscarriage ke.. aku xpect aku kene amik darah, cek blood pressure ke, kasik vitamin, etc tp ilek!

aku tepon mak aku tanye pasal bende ni.. mak cakap suppose diaorang wat seme tu.. eeiii pemalas sgt ke org gomen ni? terasa agak marah! ntah hape2 jer.. last2 abie bawak gi pusrawi.. dokter buat seme tu n kasik asid folik.. dokter pesan kene jaga bebaik awal2 nih.. lega sket ati.. tp terpakse la berkorban ringgit kasorga.. tadik kat klinik dah berkorban jiwe raga..

stat last week aku dh jadik cam zombie.. idop terasa terumbang ambing.. pening giler oke! tekak aku sentiasa kembang semangkuk.. nengok makanan cam tengok @#$%^&.. tapi aku sgt lapa!!! aku pakse diri aku makan tp misti x abes.. tong sampahnye semestinye abie kan? makanye skang dia semkin gumuk.. cian dier!

ni la simtom pregnant.. dasat juger ye.. ke aku je yg antibodi lemah sgt ni.. badan rasa lapa giler tp bile makan sket terasa cam perot dh penoh dan sendat.. pastu mula la wekkk sane sini.. kepala plak cam kene implan dgn batu 10kg.. ngadap pc 5 minit pon aku dan pinar2.. ni aku blog ni took me 2-3 days..

sejak2 pregnant aku slalu call mak.. ngadu ape2 yg patot.. kadang aku nanges sbb tak tertanggung saket ni.. sib baik la ade abie.. sabar dan tabah melayan angin monsun aku yg makin x stabil ni..

'abie.. sanggup ke layan i sampai i semboh?'
'sangup la sbb i nak anak'


ceh! bukan cinte kan aku..

'nak anak je? i xnak ke? oke'
'dedua la nak!'


motif??? ntah la.. mebbe aku cintekan abie..

No comments:

Related Posts with Thumbnails