Thursday, February 21, 2008

valentine?

aku x penah pon amik pot pasal bende alah valentine ni..just aku bahasakan hari kaseh sayang jerk tp 'isi' nye xde ape2 pon..

tapi...
kadang-kadang...

bile aku tgk kapel2 lain membuat sesuatu yg istimewa wat pasangannye..aku teringin jugak nak rasa.. teruja tgk org lain dpt suprise from their sweetheart..bukan stakat yg belom kawen tp yg dah kawen pon ade..

ape perasaannye bile org buat suprise utk kite? aku x penah rasa..

even dr bf yg skang hubby pon, x penah dapat..

rasa manis kah? pahit kah? kelat kah? masam2 manis kah?

x semestinye material yg mahal..tp cukup la material tu dibuat atas keikhlasan sebuah hati..

maaf..entri kali ni agak beremosi.. sekadar meluahkan ape yg terlintas.. aku tau aku patut bersyukur mempunyai seorang suami yg penyayang,jujur,sabar tp...

sesekali teringin juger merasai sesuatu yg dinamakan romentik..
dr seorang gf, menjadi seorang isteri dan kini seorang ibu, ingin rasanye diri ini dihargai...

x semestinye valentine..x kisah pon hari ape asalkan ikhlas nak buat..

*tetiba rasa sedeh

No comments:

Related Posts with Thumbnails