Saturday, October 30, 2004

bumi gersang cyberjaya basah lagi.. rasanye dah seminggu lebeh ujan selalu turun waktu ptg2 camnih.. hmpp tenang jer rasanye.. tapi tak setenang rasa hati ni.. teringat peristiwa antara aku dan seseorang time ujan2 camnih.. mane yeh payung tu skang? baru teringat aritu mak aku pinjam.. sayang sgt payung tuh sbb ade memori yg takkan aku luperkan sampai bebiler.. dan sekarang ni terasa cam ade sesuatu yg kosong.. aku perhatikan rintik2 ujan yg turun.. fikiran masih menerawang.. humpphh.. nafas dihela dan aku terus menaip..

sekejap jer dah masuk minggu ke-2 ramadan.. cepat sungguh masa berlalu.. tahun nih baju raya aku tak buat.. tappe la..baju last year still elok.. tapi sebenarnye sedeh sbb first time dlm idup ni tade baju raya.. teringat last year.. aku ngan seseorang tu pegi shopping baju raya diTangkak.. rasa cam semalam jer peristiwa tuh.. tup tup tahun ni dah nak raya lagi tp baju tak sempat beli.. sedeh la.. mungkin masing2 dah semakin bizi dgn hal sendiri sampaikan banyak perkara berlalu camtu jer tanpa diisi dgn sesuatu yg indah n bermakne..

windu nye pada seseorang yg jauh di mata tu.. terlalu rindu hinggakan diri aku jadik terlalu sensitif dlm hal yg remah temeh.. gelak la pada sesapa yg mahu.. orang lain takkan paham ape yg terbuku dlm hati nih sbb perasaan dan hati nih hanya milik marina seorang..tade sesapa lain.. ape la yg tengah dibuat yeh? misti sesiap nak berniaga.. semuga dia mendapat rezki yg lebeh.. hmppp.. tak pasti lagi raya ni sempat jumpa ke tak.. ape2 pun aku sentiasa mendoakan diri seseorang tu..

ujan dah berhenti.. tapi bumi cyber nih tetap tenang.. lagipon ramai yg balik / kuar.. yg tinggal hanya seorang aku yg tekun mengadap pc.. pasni nak main Gunbound.. nak cari gold banyak2.. nnt bole beli avatar cantik2.. bak kate seseorang tu pada aku, nak avatar carik gold sendiri.. usaha tangga kejayaan.. yer aku akan usaha sendiri.. biar aku ajar diri ni supaya berdikari.. tanpa mengharap atau meminta simpati sesiapa.. timer kaseh pada seseorang tu kerana menyedarkan aku..

misti ade yg tertanye nape kali nih entry aku penuh emosi? hahah aku manusia biasa yg ade hati dan perasaan.. ade kala mood aku seceria matahari pagi dan ade kalanye aku berasa idup nih mendung cam nak ujan.. jika selama nih entry aku giler2, biarlah kali nih aku berbicara secara emosi.. slamat buka poser~

Michelle Branch - One of These Days (buat seseorang)
I bet you didn't notice
But I didn't care
I tried being honest
But that left me no where
I watched the station
Saw the bus pulling through
And I don't mind saying
A part of me left with you

So one of these days
I won't be afraid of staying with you
I hope and I pray
Waiting to find a way back to you
Cause that's where I'm home


Did I make you nervous?
Did I ask for too much?
Was I not deserving
Once I came of your touch


One of these days
I won't be afraid of staying with you
I hope and I pray
Waiting to find a way back to you
Cause that's where I'm home
Oh, what would you do if I could have you?
What if I could?
I'd let you feel everything you could get
Wouldn't that be enough?

No comments:

Related Posts with Thumbnails