Sunday, May 18, 2008

jeng jeng jeng!!!

arini aku & hubby buat sesuatuh yg drastik~ x planning pon.. kire on d spot buat keje ni.. tapi kite citer dulu hal lain..

sabo eh! nnt mami arsyad bitau ape yg dorang dah lakukan..tungguuu~

arini aku,litel Arsyad,hubby & my sis Ecah g MV.. saje jenjalan sambel2 nak basahkan tekak kat Nando's.. beshnyeeee bile dh dpt makan Nando's.. dh lame sgt x pekena.. last skali time aku stadi MMU.. masa tu aku makan meggi goreng suka gaul ngan sos garlic Nando's.. meletopss hokey sedap! ala pic kat camera adek aku plak..

dah sesiap nak g jenjalan boley tido nyenyak plak dia~

hubby sebenarnye ade misi dia.. nak carik suar Levi's.. almaklom ar dah ade sedikit pembangunan kat area perotss so haruz ade peningkatan saiz.. hahahahaha gelak shaitoonnn >:) malangnye seme design yg dia berkenan xde saiz.. ciannn suamiku.. huhu

pastu aku singgah mum's care tp sale dh abes.. melepas la aku nak blikan litel Arsyad baju katen ade gambo skuter :( sedeh sgt sebenarnye sbb baju itew sangat cumel.. nyesal x sudah x bli 2 minggu lopeh.. huwaaaaaaaaaaa!!!

anak & ayah dedua xde rezki :P tapi mominye ade weh!

adek aku masuk Bata nak cari kasut spot.. tp last2 aku plak melebeh.. memandangkan aku xde kasut yg lemak berkrim disukai ramai, so aku pon bli aaa kasut nih khas untuk kesihatan tumit.. memula aku mintak saiz 7 tapi just saiz 4 & 8 je left.. luckily kasut ni cam petite sket so saiz 8 mmg ngam plak ngan kaki aku.. awww terasa kaki sgt besar la plak sampai saiz 8 :"> walaupon harganye quite aku x berkenan tp atas hasutan adek aku & diapprove oleh hubby tercenta, terbeli jugak la i.. kennot help la eh.. hahahaha!!!

d simple dimple shoes :)

owh lagi satu.. 2 wiks b4 aku bli rak buku 3 ruang tu kat Carrefour baru rm8.90 tapi tadik aku hengat nak borong 3-4 ketol skaligus malangnye terbantot biler nengok harga dh naik jadik rm16.90!!! aaiii nyesal lagik @_@

ok la ok la.. aku nk bitau ape yg aku & hubby dh buat.. jeng jeng jeng!!

now you see..................

now you don't!!!!!!!

litel Arsyad dh botak chin!!! thanks to hasil tangan me & hubby dis morning :D

No comments:

Related Posts with Thumbnails