Wednesday, May 07, 2008

CEPAT LA!!! CEPAT LA!!!

aku sgt tensen!!!
terlalu stress!!!

terasa diri ni cam bola je kena tolak sane sini..ingat haku ape??? bola??? buduh la **D!!! cam #@$@%$#%$%%^^&%^&

aku bagai nak tertonggeng2 keje tp surat tawaran lom dapat!!! even aku rasa lom buat pon!!! pemalas org2 gomen ni (sape mkn sos cili sah2 la terasa pedaskan!!)

membe haku dapat surat tawaran baru gi keje.. ni janji 2 minggu akan dapat tp dh masuk minggu ke-4 (dh ujung minggu dh pon!) still xde citer..dah la susah nak dapat kontek org yg incas,pn.rosnah mat aris (bukan nama sebenar).. sket2 kuar gi minum (ni kerani yg ckp camtu)..bile dh dapat line, ni conversation aku ngan dia

aku : saya nak tanye pasal surat tawaran G**T saya.. nama M*****
pn. rosnah mat aris : sekejap (terdengar suara2 latar pejabat)
setelah 5 minit aku tunggu kat tepon..
pn.rosnah mat aris : awak tanye pejabat skolah. ape2 hal skolah yg akan kontek **D (see?? nampak sgt surat tawaran aku mmg xde)
aku : saya dah stat 16hb aritu sbb **D call soh saya lapor diri & dalam masa 2 minggu akan dpt surat tawaran..
pn.rosnah mat aris : 16hb? BARU LAGI TU..kite akan buat.. nak buat la ni surat tawarannya..ape2 hal awak tanye pejabat skolah..lepas tu skolah akan kontek **D

BARU LAGI??? paler hotok mu!!!!! nak setahun ke baru bole kate DAH LAME??

org opis jgn cakap la..akak yg incas bab kewangan dh tanye sbb dia nak tau gaji G**T brape sbb dia nak wat gaji tp aku mane tau sbb surat tawaran aku lom dapat.. bile aku tanye, akak zaiton sameon (bukan nama sebenar) yang incas kemasukan cekgu2 cakap dia dah tepon **D byk kali tp orang yg incas xde.. dah 3-4 hari call asyik x dpt line.. yer la tu.. dia kate nak try petang nnt tp bile ptg aku tanye balik kat akak zaiton sameon, dia just sengih2 kate terlupe.. ni lagi sorang.. ntah2 x penah call b4 this.. sabar ina oiii SABARRRRR!!

aku bukan hape..aku nak cari rezki halal utk sara kuarga..tp bile kene tolak2 camni buat aku jadi x ikhlas nak bekerja.. dh la ngan environment yg x user frenli.. sorry to say la kan.. i hate hokey I HATE!!!! aku tau la aku just G**T je.. suka ati mak ayah belah nenek sedara atok ko je wat orang yg kerdil cam aku ni terkotak katik..aku bekerja untuk cari duit tau sbb skang harga bende seme melambong2 cam bouncing ball.. aku xnak nnt 24hb ni gaji aku xde sbb masalah2 yg mmg sengaja dibuat oleh org2 gomen yg pemalas ni.. gaji engkau tau plak buat cepat, gaji orang cam aku ni ape citer? opssss sorry to say k!

**nota diufuk timur: cuti skolah ni kene balik dot dot dot.. balik naik train sbb aku teringin nak rasa tp malangnye semer katil bawah dah full!! so aku terpakse la panjat katil ketapi tu ngan baby aku.. kesian x? ni lagi satu buat aku hangin sbb ade seseoraang tu aku dah soh book/beli tiket sebulan yg lepas..tp baru dis wik dia nak bli..see? x pasal2 aku kene panjat katil!!!!

aku sungguh emo skang ni!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails