Thursday, May 01, 2008

my heritage

sebut pasal heritage ni, Arsyad Altamis dpt mewarisi darah Belanda + Cina + Jawa + Benggali + Melayu dan Arab from me and abie.. aku doakan anak aku ensem bila besa.. huhuhu.. ibu mane yg tanak anak dia ensem kan? tp aku x penah berbangga dgn darah2 ni.. sbb kite seme sama; makhluk Allah yg kerdil lagi lemah :) darah kite tetap sama kaler merah; not gold or white..


Arsyad Altamis milestones for 3months++:
♥ he's laughing!!! omg!! so adorable k..b4 dis just gigle2 je..
♥ stat doing 'brrr..brrr' thingy..abes sepah2 itu saliva~
♥ kalo dh lapa suka wat bunyi 'klik klik' by his tounge
♥ bile dia realise yg dia ade high pitch voice, asyik jerit2 je sampai 1 stage mami & ayahnye cuak kalo2 dia ni saket ke etc..
♥ sampai skang Arsyad Altamis boikot pacifier!!! susah sgt dia nak accept pacifier yg cumel itu dlm mulut dia..


arini aku MC..tp sempat jenjalan ke JJ Bukit Tinggi & The Curve sbb nak cari Spectra 3 namun hampa! ngidam nak makan Nando's tp termakan Kenny Rogers sbb tempat yg aku pegi xde Nando's.. niat nak bli ice blended tp terbeli iced latte je sbb dlm menu xde ice blended.. apekehe ni joyah???

No comments:

Related Posts with Thumbnails