Thursday, September 18, 2008

little confession

nak confess ni..

ekcelikan sebenarnyekan akukan teringinkan nakkan tambahkan anakkan lagikan..
mmgkan teringinkan sangatkan!!! tapi aku kene tunggu result bulan 12 nanti.. kalo positif so terpakse la tunda untuk kasi adek kat Altamis.. tapi kalo result tu negatip, zasss akan diusahakan projek mega tersebut!! hahahaha!!!

tatau la nape aku bole jadik cenggini.. rasa besh plak ade baby.. mmg la sangat penat tp tengok muka baby yg comel buat hati rasa bahagia.. dan tak sabar nak kasi adek kat Altamis supaya dia ade geng.. guess what??? aku kalo bole nak anak kembo.. wah wah wah.. cite2 besar kan? ye aku tau cam poyo jer tp ntah la.. tengok cam besh je anak kembo ni.. huhuhu.. lagipon belah aku & hubby mmg ade kembo so possibility nak dapat tu ade la kan? :P eheksss

wawawa tetiba cam eksaited tak bertempat.. aku mmg x planning pon nak gap lame2.. kire ma-man la beza 1 setengah - 2 tahun.. tp tunggu bulan 12 nnt keputusannye camne.. jeng jeng jeng

nway semalam kan coti so abie ajak gi semua house.. ropa2nye dia nak blikan gelang & cincin kat habib.. yariibbbaaaaa!!! tu utk hadiah anibesari+besday+raya aku.. ngahahaha hamek ko combo terus.. design gelang abie yg pilihkan sendiri sbb yg aku minat dia x minat so bior la dia yg pilih.. part cincin plak, aku eksaited sbb SEMUA cincin aku termasuk cincin kawen soda tidak muat & ketatss.. sedeh x? ooo suda gemok rupenye aku.. hahahaha.. well since aku x penah try white gold so aku pick la satu bertatahkan batu sapphire.. hahahah 1st time beli cincin mahal2.. dah abie kasi green light kan.. hati mane yg tak tamak haloba >:) (ya Allah aku ni) tp abie ade kasi ala2 warning la 'nnt nak jual balik xde harga tau' ala aku bukan nak jualpon cincin ni.. baik simpan utk anak cucu.. wahhhh ghetuuu

No comments:

Related Posts with Thumbnails