Friday, September 26, 2008

Salam Aidilfitri

skang ni aku sgt sedeh.. series sedeh..
maybe...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
AKU AKAN BAGI FM KAT ALTAMIS!!!

ni bukan tipu ke atau saje2 nak wat lawak sengal.. i'm dead series!!! reason why?? to tell d truth since altamis demam 2 weeks ago, dia latch on my b**bs lesser & lesser.. sampai satu tahap dia mmg tak mau latch langsung until now!!! bukan aku x berusaha (Allah je tau kesungguhan aku) soh dia BF tp altamis akan tolak dengan sekuat2nye dengan tangan dia even aku tau dia lapa.. dia just bole accept botol!!

hati ibu mane x sedeh kan kene situasi camni.. selama 8 bulan dia bergayut kat aku tetiba skang ni, dia reject abis.. since dia kena yg sakit cam fungus kat mulut dia tu la stat masalah ni.. tp skang mulut dia dh oke.. kadang2 time dia mamai2 aku try kasik b**bs tp dia bole tolak.. bayangkan la!! selalu baby kalo mamai2 dia terima je ape yg masuk mulut dia tp altamis ni tau tu b**bs atau botol..

series terasa sgt beza BF ngan kasik nyusu pakai botol.. kalo selalu dia lapa ke atau baru bangun je terus latch booby tp skang ni terpakse amik masa utk panaskan EBM.. sangat x besh tau feeling tu.. yang paling ketara adelah stok EBM aku yg makin terjunam tahap gaban productionnye.. dedolu, sebelum atau selepas BF altamis, aku akan pump.. ni skang pump je manjang.. mmg struggle sgt2 sbb nak coope dengan demand altamis.. rasa nak nanges..

dun weri peeps..aku still kasi EBM tp dah x BF lagi :( semua kasi via botol susu.. tapi nape dia tak mau my boobiess!!! adekahh dah tiba masanye altamis nak bercerai susu badan? (incase where the production pon makin less n less sbb x dapat stimulation from baby).. aku sebenarnye x rela hokey! tapi kalo dh termaktub sampai tahap ni je altamis BF, aku redha.. semoga yg terjadi ade hikmah yg tersembunyi.. tapi aku masih ade kekuatan utk mengepam cam org gile..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

cukop la cite pasal EBM..nnt aku sedeh.. nway aku nak wish semua kengkawan blogger aku SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI..hati-hati di jalanraya k!~
Ampun dan Maaf dipinta andainya…

TERkasar bahasa..
TERsilap bicara..
TERmarah yang tak kena..
TERtanya tak tentu hala..
TERsasul yang tak sengaja..

TERpukul kat mana-mana..
TERpekik di telinga..
TERhantuk di kepala..
TERpinjam harta benda..
TERmoody tak semena-mena..
TERumpat bila-bila..
TERmacam-macam lagi yang kena mengena..

Semoga segala kesalahan dapat diMaafkan..


No comments:

Related Posts with Thumbnails