Monday, September 15, 2008

HAPPY BESDAY 2 ME

Selamat Hari Lahir,
Iringan doa kuhulur,
Bersyukur kepada-Nya,
Atas nikmat usia

13.09 adelah besday aku!!!
tq kat semua yg wish hari tua aku T_T!!! lurve u all :)
xde buat any sambutan pon just abie sambut besday aku kat Secret Recipe with sikecik.. memula tamau bawak sikecik ni sbb nak romentik berdua tp cam kesian plak so bawak la juger.. after all ni kan besday mami dia.. memula kitorang jalan2 amik angin malam pastu baru gi Secret Recipe.. kat sana, kitorang x order kek pon instead abie order beef lasagna faveret dia sbb kat sini cheese n beef dia sgt luxury & beef tastes better than chicken though + apple juice with kasturi sementara aku plak order xxx with lobster sauce (aku x hengat nama dish ni) ngn RO water je.. sikecik plak had his homemade mashed bubur.. hahahaha.. sebenarnye aku x brape suka nak dine kat secret recipe ni sbb x sedap sgt tp yg xxx with lobster sauce ni mmg sedap!!! lenkali kalo dine kat sini, aku order bende alah ni je..

semalam plak, decided nak gi klinik utk suction sbb aku rasa cam ade bendalir/kahak/hingus kat hidung/tekak Altamis.. plus nak consult pasal bende alah putih2-sticky kat dalam mulut dia.. bla bla bla doc kate Altamis x perlu disedut sbb xde lendir2 wat-so-eva just idong dia mebbe bengkak due to selsema kering (sbb xde hingus meleleh) & bende putih-sticky tu mebbe jangkitan fungus.. so dapat la 3 botol ubat 4 selsema, fungus & kahak

pas klinik setel, kitorang merayau2 kat Ikea plak.. kitorang perasan eventho Altamis lom bole duduk tp dia dh bole duduk tegak dlm high chair + sangat gembira makan dlm tu.. so gi sane nak carik high chair for budak kecik ni.. aku bli kaler merah sbb putih nampak dull sgt & biru cam nampak kusam.. hehehe.. pastu kitorang lepak tepi utk bagi Altamis makan home-made mashed bubur dia.. sib baik dia ade selera.. sbb stat last week his appetite turun terjunam jugak; stat semalam dia tamau latch utk BF padahal aku tau dia sgt lapar.. so terpakse pujuk dia pakai botol.. betul2 ilang akal nape budak kecik ni being too cranky mankey..

tengok jam baru kul 3 lebeh so we all pon jenjalan kat Ikano.. aku tanye abie nak shopping baju x tp dia tamau.. xde mood dia kate.. sama jugak ngan aku, malas nak shopping baju sendiri so apelagi shopping baju raya Altamis la! we all blikan dia 2 helai jeans, 2 jumper & 1 shirt.. arghh baju pompuan sgt cantek2 lalu rambang mate & kesudahannye tensen sbb lom ade anak pompuan.. hahahah.. eh aku tatau aa sejak 2 menjak ni aku suka sgt tengok baju baby girl.. rasa nak bli sgtttt.. adekah? naaa tak la.. ni semua nafsu semata2..


ngok ngek ngok ngek dah pukul 5.. gi plak tesco sbb dah plan nak berbuka kat Madam Lim's Kitchen, feveret kitorang.. so booking la dulu sbb nnt misti ramai giler time berbuka & xde tempat.. we order Nasi putih + ayam kungpao (abie) + nyonya kerabu sotong + nasi goreng tomyam (akunye) + baby kailan masak belacan + tomyam.. lepas acara booking solosai, merayap jap kat The Curve.. oo kali ni aku offer abie perfume.. sbb dh lame kitorang x bli new perfume.. bile masuk MJ tatau plak nak bli yg mane satu.. try hidu2 sampai pening dh kepala kitorang.. last2 TERBELI CK in2u for him & her memandangkan offer dia sgt mengalirkan saliva.. eh aku pon terbeli jugak? hahahahaha.. yang beshnye dapat skali miniature CK Eternity for women 15ml
berbalik citer buka pose, as xpected semua tempat dh penuh when we got back to tesco kul 7pm.. lepas berbuka, wahhhhh sgt kenyang!!! tp sedeh sbb time ni sikecik ni sgt cranky menyebabkan ayah dan maminye makan secara single.. abie let me eat first so dia bawak sikecik tu jenjalan.. pastu vice versa.. suka buli mami & ayah ye Altamis?

No comments:

Related Posts with Thumbnails