Sunday, February 22, 2009

printer baru

hari rabu lepas aku mintak mr.gits amik kat umah sewe sbb aku nak balik. rasa cam xbesh plak tetiba nak stay situ. bile abes jer xtvt, aku trus masuk dlm kete yg dah tunggu kat luar pagar. masuk2 jer kete encek suami kata aku sgt busuk! sah2 la aku busuk sbb seharian dari pagi menyantak ke petang mmg full of xtvt yang memerlukan pengorbanan sang peluh. so aku singgah kjap kat umah sewe utk mandi. btw, altamis pon dibawa skali naik condo aku. saje nak show-off aku ade anak kat hosmet aku. voley??? bebudak umah aku xcited jumpa altamis. well masing2 pon rindu kat anak diorang so sbb tu diorang tolong layan altamis sementara aku gi shower jap. hosmet aku siap bagi makan macam2. diorang kagum sbb altamis selamba ya-ya je dok kat sofa di kelilingi dayang2. x nanges langsung. maybe aku dah trained dia soh bersosial sejak awal kot. tapi bahye gak kan perangai camtu. senang kene kidnap.


balik umah sgt susah nak wat esemen. korang pon tau kan nak wat esemen memerlukan daya konsentrasi yang jitu. tapi kalo tetengah tawaduk tetiba pekkk! si kenit ni datang 'menolong' ape yang patut, camne nak wat keje? harus la diperkenankan segala kerenah si kenit. dah la mr.gits keje hari sabtu. tensi btol.


arini plak kekunun berkobar la nak wat esemen. tapi last2 jadik aisehmen!!! time pagi tadi aku ajak 2 orang teruna tu gi tesco sbb nak bli barang2. dan guess what??? aku mmg dah lama teringin nak bli scanner + dah 4 tahun aku xde printer = aku telah membeli printer canon yang 3in1 siap ade scanner. puas ati? boleh la...


ekceli aku tengah dalam perkiraan sama ade mahu ulangalik sg.buloh-ipik atau tidak. ramai klasmet aku soh ulang alik je coz umah aku xde la jauh sgt pon. pegi balik dalam 60km. tol pon baru rm1.70. jem pon xjem sbb schedule aku melawan arus waktu jem. ramai lagi klasmet aku yg stay lagi jauh dari maktab & mereka ulang alik! hebat tol semangat diorang. tengok dulu bulan ni bape kene bayar umah sewe. sbb umah sewe aku seme bilek pakai air-cond. hebat kan? memang hebat! zaaasttt!

No comments:

Related Posts with Thumbnails