Saturday, January 30, 2010

bertudung putih..

Al-Fatihah to almarhum sultan iskandar ibni sultan ismail..

kene pakai tudung putih mengingatkan aku time skola.. so stat dr hari senin until jemaat whole skool pakai tudung putih & d boys pakai songkok lilit putih.. nampak seragam jer.. nampak shantek pon yer..

suka plak pakai tudung putih.. rasa cam suci & innocent jer (dan perasan chomelness.. gaa!) tapi yg leceh biler time makan, kene makan secara sgt berhemah spashly makanan berkuah sbb takut tersplash ke tudung yg putih suci itew..

di samping itew (ayat buku karangan) peniaga tudung byk amik kesempatan naikkan harga tudung putih sbb diorang tau orang mmg carik utk keje.. saket ati bile tanye harga tudung yg bodo je pon dah cecah rm20+.. sib baik aku ade spare tudung ape nama nye ye? yang cam tudung ekin tu.. so hari2 aku xperlu iron tudung..

tp pasnih dh kene iron tudung hari2 sbb aku xde tudung ekin yang warna lain T___T so pasnih everytime gaji kene sep sket utk beli tudung ekin.. sbb nampak kemas, ayu :"> dan xperlu iron sgt.. heheheheh...

ok sile la tatap wajahku yang perasan suci+murni+innocent+motherly.. keh!keh!keh! siap tempek 2 nih.. kalo tempek seminggu aku pakai tudung putih korang muntah kalerful plak..

3 comments:

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

teringat zaman sekolah, xleh pakai tudung kaler2. tuduing putih je.. :)

Anonymous said...

'chekgu' sangat plisss!

Ms.Rainna said...

teefa: rasa cm nak skola balik jer :)

dania: jgn jeles purrrlisss :P~

Related Posts with Thumbnails