Saturday, January 23, 2010

bila shoping hati x puas

mr.gits sampai depan pintu pagar kul 2.33 pagi tadik..
kul 6.45 pagi aku gi skola sbb arini ade merentas desa tapi kensel sbb menghormati kemangkatan almarhum sultan iskandar..
YEYEY!!! lonjak-lonjak dalam ati sbb dh set nak gi menjalar ke BP..

tengahari sampai BP je trus singgah umah abg ipo aku sbb mak mertua aku ade stay situ.. mama (panggilan mak mertua aku) masak kurmak ngan kari versi kering yakni kuah pekat.. sep sket duit >:) hehehehe.. lelepak nengok acara pengkebumian, dalam kul 3 lebeh kitorang gerak ke BP mall nak gi soping..

ronda-ronda kat mall tu cam xbnyak bende la.. choice yg sgt terhad.. bentuk je besa BP mall ni tapi isi kureng.. aku just bli buku pre-skul ngan barangan sulit & persendirian.. ingat nak cari kasut adidas pon xbanyak choice.. nak usha2 barang kemas pon ade 1 je kedai dalam mall tu.. yanadeyyyyyyyyyy berangin dah badan.. buat saket kaki je round2 kat situ.. nak bli henbek kat UO tu even 50%, 70% pon still harga ratusan RM.. kalo yg murah lak kualiti cam chow kit.. baek trus bli kat chow kit je.. aii yaii yaii semakin hangin..

pastu singgah plak kat kefor.. niat di hati nak bli petpet, tubler & etc tapi bile nengok harga petpet naik sampai rm36.50 trus kecik ati aku.. b4 ni aku bli petpet M70 kat kefor tu baru rm25.90 skang dah jadik rm36??? GILERRRRRRRRRRR!!! pastu tumbler yg aku berkenan xde price tag so just sambar je ngan bajet 'ala misti belas2 hengget je ni'.. skali encek hasben scan hambek kau 43 hengget!!!! BABENGGGG!!! aku kompius dah.. apekah??? apo yg sebenar nye berlaku ni??? apsal harga cam dh x masuk akal nihh..

aku fedap lantas trus memadamkan segala bentuk barang yg nak dishopping yg ada berlegar dalam paler otak aku.. series tensi yamat.. memang rasa sangat xberbaloi shopping kat BP nih.. better la gi JB lagik byk choice.. dah kecik ati ngan BP.. SGT X PUAS ATI SHOPING ARINI.. sampai umah kul 9.. skang aku nak tidow.. esok mr.gits dah nak balek ke KL smula.. AKU EMO OCCAY!!!

5 comments:

efa fairuz said...

patut harge brg kat kefor murah le kan? mahai2 baek g shopping pavillion je eh eh tadek kene mengene..

petpet 36 hengget baek beli mamy poko je erk pengsan..


wahh hangin satu bdan ko ek, takpe2 die soh ko saving2 tu..tunggu gaji baru shopping :p

Ms.Rainna said...

gaji lagi 2-3 bulan.. abes anak haku nak pakai ape yeh?? hurrmm pakaikan pad wanita kah??

efa fairuz said...

eh eh aku tau ko gomen tapi tak hengat ko baru posting..ofkos gaji lg 2 3 bulan..mintak mahap ye cik nam..aku tgh tunggu gaji ari senin ni haa..


pad wanita ehehehe tak cukup tu..skali kencing je dah kene tuka, baby boy la katekan..

off topic: slalu aku kejar2 si paih nak pakaikan pampers die..skali bile die tgk aku pegang2 pad bile period, die tanye tu mende, aku ckp la tu pampers umi..sampai skrg die igt.. :p

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

Mak aiii. apsal harge cam harge kat dubai dahhh...!! Sabo je!

Ms.Rainna said...

efa: wahh faiz dh pandai tanye eh.. hik hik hik

teefa: tu la kan.. baek pindah dubai je cenggini T_T

Related Posts with Thumbnails