Wednesday, July 13, 2011

AKHIRNYA...

syukur Alhamdulillah...

since laswik bbsitter bgtau Qayla dah mula accept puting botol untuk nyusu.. tu pon memula dia terima time mamai je, time dia waras dia tolak gak.. tapi skang dia dh bole terima..

sebenarnye perasaan aku xde la teruja sgt bile dengar perkhabaran tu.. sbb tiba2 aku rasa lebih suka dia minum pakai picagari @ selain puting botol.. sbb aku takut dia x lama nak menyusu badan.. sbb (byk plak word sbb) aritu aku tanye member aku sorang Dr pasal masalah Qayla so dia lebih sokong Qayla nyusu pakai picagari dari bagi botol..

awal2 aku anta bbsiter perasaan berkobar2 nk soh Qayla isap botol, siap rasa cam hopeless biler 2 bulan hati sikenit tu begitu tegar pangkah puting botol.. TAPI biler aku dah redha dan dgn tenang terima Qayla nyusu pakai picagari, Allah stat buka hati Qayla untuk terima puting botol..

slalu camtu kan.. bile kite nakkan sesuatu soo bad, misti susah bende tu nak dapat.. tapi biler hati kite mula terima sesuatu dengan redha, misti Allah bukakan jalan.. Subhanallah!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails