Friday, April 05, 2019

SUPPLEMENT SEMASA MENGANDUNG

ALHAMDULILLAH!!! baby zidane dah umo sebulan :)..

Alang² ade yg bertanya camne nak menghadapi saat² nak delivery, labour & seangkatan dgnnya, meh aku share benda² yg aku buat, pakai etc.. masa stat pregnant, aku amik Blackmores Pregnancy & Breastfeeding Gold.. aku google, semua khasiat dh ade dalam sebijik kapsul dia.. so xyah pening2 nak cari supplement itu ini utk nak complete zat.. pregnancy sebelum² ni aku just amik minyak ikan je.. btw, pil dari hospital aku makan juga sbb tanak membazir.. syukur alhamdulillah sbb tekak aku mampu terima ubat hospital..

Heath & Heather Organic Raspberry Leaf Tea - (20 sachets) | Lazada D'aura Kapsul Softgel Minyak Kelapa Dara - MINYAK KELAPA DARA D'AURA     

bila masuk minggu ke 35, aku consume minyak kelapa dara (vco) jenama d'aura dlm bentuk softgel.. aku tak mampu nak telan if dlm bentuk cecair.. pregnancy sebelum² ni aku tak pernah consume pon VCO tapi 5th pregnancy ni terlebih rajin buat homework so aku bace VCO ni banyak khasiat & manfaatnye.. salah satu ofkos la senangkan bersalin sbb bersifat licin.. stat minggu ke 36, aku minum air teh daun rasberry; stated that it help to strengthen your pelvis muscle.. sbb nak teran baby, kene kuat la kan.. and one more item yang aku purchased from my former MMU fren is EO Labor Blend.. harga dia RM35/10ml bottle.. EO ni bantu ibu yang tengah hadapi labor untuk lebih tenang juga utk badan kite rileks.. sbb sapu EO labor ni time bila dah start rasa sakit contraction yg sikit2 tu.. semua ni bole carik kat shopee..

JUAL BLACKMORES PREGNANCY N BREASTFEEDING GOLD 120 CAPSULE


Tu je benda yg aku amalkan utk 5th pregnancy ni.. selebihnya tawakal dan doa pada Allah dipermudahkan urusan kelahiran.. Alhamdulillah

No comments:

Related Posts with Thumbnails