Wednesday, December 15, 2004

aku sedeh...
biler tengok result.. walaupon semernye tader masalah tp aku tetap sedeh.. aku tau aku mampu buat lagi baik tp tah la.. maybe dr sikap aku yg pemalas dan waktu yg terlalu mencemburui aku time aritu.. walaupon pointer aku menten tp aku tak puas ati sgt2.. aku nak lebeh better dr tu!! ape2 hal pon aku tetap bersyukur dan redha.. aku tau kemampuan aku tak seberapa.. dan aku still bole berbangga sbb semer keje2 tu atas hasil usaha aku sendiri.. tp tu la aku ni still byk kelemahan.. nway thanks to all yg byk tolong aku aritu.. secara tak langsung atau secara langsung.. (cam ceramah lak).. maseh sgt2.. tp yg paling aku tak puas ati cara pengurusan MI department yg cam *&*&(%%$##@ tu.. kalo la masa bole diputar semula.. eeii geram la biler ingat balik!!

sekian dr bilek cc berhawa dingin..

No comments:

Related Posts with Thumbnails