Wednesday, December 01, 2004

semalam.. erkk adehh saketnyeh urat sarap tangan ni.. semalam.. adehh thhee theee~ semalam area kul 11 pagi kitorang, geng julie dahlan's angel gi binding hard cover kat serdang.. ikutkan tatau pon exact location kedai binding kat sane tp berkat ringan mulut kitorang, last dpt gak jumpa kedai binding yg kasik harga yg ok.. then kitorang terus head to.. jeng jeng jeng!! TIMESQUARE!!! hohohohoho..

sampai sane lelepak dulu.. tunggu si julie dahlannyeh sampai.. lepak kat keros kebab utk alas perot.. tak berani nak makan heavy coz pasni nak gi main kat park.. dup dup dup~ berdebar plak.. yerlakan.. ni pengalaman first aku nak naik bebenda tu semer.. cuak nih cam nak amik xm plak.. area kul 4 lebeh sepon sampai so tanpa membuang angin kentut, kitorang terus beli tiket.. memula naik solero shot.. tak, bukan sebenarnyeh.. aku jer ingatkan solero tp hampeh.. nama dia SPINNING ORBIT.. bende tu just naik tinggi n pusing2.. cam tak adventure.. cewahhh.. then kitorang naik 'ayam golek ' plak @ DNA MIXER.. haa hamekk ko!! naik giler biler diri digolek2kan melebihi tahap seko ayam golek.. time nih mmg jerit tak hingat dunia.. mmg syok.. jerit la sampai putus anak tekak pon, tader sape amik pedulik.. bile sesi golek bergolek tu abes, aku tengok muka sepon merah padam! cam muka org yg sakit cacar.. kekeke.. sebenarnyeh semalam dia mmg tak baper sehat.. tp kitorang pakse jugak dtg.. sian dia..

pastu kitorang naik OOORT'S EXPRESS.. aku dok sebelah dania, teh dok sebelah sepun.. uhh uhhh ingatkan naik bende alah ni cam tade bende sgt tp.. warghhh!!! aku nak terpelanting!! wahh wahhh tolonggg!! sian dania sbb tersepit dek aku.. yer la kan sbb bende tu pusing2 yg laju tahap jurus ke sepuluh.. mau mmg aku terseret ke tepi dan sekaligus mentercepitkan dania.. kui kui kui~ takleh nak tolong la deknon yeh.. hihihih.. sepanjang spinning tu, dania dah serupa cam org kene rogol.. ngan rambut yg serabai dan muka yg tahap redha kene rogol.. hai la, siannyehh.. biler nak naik DIZZY IZZY, sepun dan dania dah tak larat.. memasing dah naik pening2.. so aku naik ngan teh ajer.. bende alah ni ok jer.. cam naik buai laju2.. tader ape sgt.. biler ajak naik SPACE ATTACK, memasing tak mau.. sepun tak larat, dania ngan teh plak cam cuak.. nak2 biler teh bukak citer pasal kes org mati kat themepark sunway.. uhhh tappe lah.. takkan aku nak naik sengsorang.. so last destination sah2 ler roller coaster.. naik ni mmg syiokkk.. tapi cam tak puas aar sbb cam kejap jerk.. wa waaa!! tapi ape2 pon tetap rasa puas ati..

lastly time makan kitorang gi Ciken Hutz.. tp pada aku ciken hutz situ tak besh banding kat sunway.. tp alang2 menyeluk pekasam, haa berpinggan2 la kitorang melantak (*sile rujuk photopages).. sah pasni misti dorang muflis kalo hari2 kitorang lepak sane.. hahahaha!

skang? aku tengah menerima pembalasan akibat dr hari semalam.. semer urat2 saraf dlm badan aku sakit dan bisa2 dr ujung kepala sampai ujung kaki.. huwaaa!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails