Friday, December 24, 2004

wanna say thanks kat Saipon n rumet2 aku - Inaz n Teh coz banjer teh ais smalam.. and Chemard juger sbb banjer eskrem mcD aritu.. maseh yeh korang.. lurve yuh all~

bulan nih ramai giler yg dirikan masjid.. mane2 aku serfing misti jumpa gambo org kawen.. jeles? tipu la kan kalo aku kate tak.. beshnyeh biler kite bangun pagi, ade seseorang yg kite sayang kat sebelah.. yg bley kite pelok2.. yg bole kite geletek2.. tapi aku masih berpegang yg seru aku masih lom sampai.. terlalu banyak bende nak kene setelkan.. kene carik duit sendiri utk kawen.. mebbe yg kawen muda2 nih famili sapot, boley la.. tapi cam kes aku, mak aku dah sound soh carik duit sendiri.. hmm baek la mak!.. sebenarnyeh dolu2 aku berangan gak nak kawen awal.. isk isk kecik2 dah gatal ek aku nih.. tp nampaknyeh angan2 aku tu tak sampai.. ahaks!~ terpakse la tunggu sampai umo 30 thn agaknyeh..

jeles mmg aku jeles.. jeles amat2 sgt sebenarnye.. kadang2 rasa cam nak nangis jer tgk org lain dah kawen.. boley ke emosi yg berlebih-lebihan camtuh.. tp aku cuba pujuk diri sendiri.. aku renung dan pikirkan balek baik buruknyeh.. kadang2 rasa nyesal kapel awal2 nih.. tp dah itu percaturan alam dlm idop aku.. dan sekurang2nyeh aku patut bersyukur sbb jumpa seseorang yg mampu bertahan ngan diri aku sampai skang.. sebenarnyeh aku dah penat.. 5 tahun bukan waktu yg singkat.. dan skang aku nakkan sesuatu yg pasti.. satu title yg aku nak genggan kemas2 dlm idop aku nih..

-i disconnect-

No comments:

Related Posts with Thumbnails