Tuesday, December 21, 2004

Just came back dr Taman Cyberjaya bersama Teh, Dania, Nard n Saipon.. penat tp very da eppy gheeto.. tatau la nape arini byk betol gelak.. kang nnt sok2 nangis tak berlagu plak..

semalam aku membontoti Teh ke rumah Esah kat Cyberia.. saje datang sane sbb nak masak spegeti.. klas kan? Teh sungguh bersemangat sekali.. hehehe.. masa memula nak masak, cam tak baper konfiden sbb cam aku tak biasa guna tomato puri.. selalu aku guna Prego.. tp last2 tawakal jerk.. lagipon sib baik Ikien ade herbs utk speggeti.. so tara!!! jadikla jugak.. then after tuh area kul 11 pm lebeh, aku ngan Teh balik.. bile sampai bilek, Esah bitau yg keling umah dia bising konon kitorang just eat n leave.. ehh herlowww!! tersirap lak darah aku dengar.. padahal aku ngan Teh dah baso ape2 yg patut.. yg tinggal just periuk yg ade rebus speggeti n kuah.. takkan nak baso lak periuk2 tuh sbb bende2 tu semer ade lagi.. yanaadeyy!! pikir la pakai otak bukan pakai bontot plis!! padahal esah kate keling tu yg pengotor sebenarnye.. penah kantoi ngan Ikien tak flush toilet.. euuwww.. so sape sebenarnyeh yg pengotor nih?

tadik time on da way ke studio, aku terserempak ngan Keri (skoolmet aku).. Keri kate Kedeq dah pregnant 2 bulan!! (Kedeq pon my skoolmet).. tahniah buat Kedeq!!! Reena lak nak kawen dis January.. wah wahhh sungguh maju ke depan dorang2 nih.. haih la.. seru aku lom sampai lg kan.. nak wat cemaner?.. nway aku tunggu jugak perkabaran dak2 skool aku yg dah kawen aritu biler la nak pregnant plak.. hehehe..

No comments:

Related Posts with Thumbnails