Tuesday, May 22, 2007

global warming yg buduh!

aku sgt marah dengan keadaan global warming skang ni.. sejak 2 menjak nih, tido aku x lena, mandi x basah dan makan terlebih2 plak.. siang malam aku rasa panas.. tahap kepanasan tu kadang2 sampai ke ulu ati menyebabkan aku cepat mengamok.. yg jadi mangsa mmg xde org lain selain .... (korang tau jawapannye, hehehe).. kelmarin mmg aku rasa panas sgttttttttt.. aku cuba tido tp terjaga tengah malam sbb kepanasan melampau walhal kipas dh full volume.. aku kejut abie soh teman gi dapo utk minom air batu.. terkial2 mamat tu bangun hehehe.. sebenarnye bole je aku bangun sorang2 tp aku tak puas ati kalo aku jer terjaga sbb kepanasan.. sepanjang2 tu jugak aku bebel2 x puas ati.. bile nak tido balek, aku saket ati plak ngan spegeti yg aku pakai sbb aku rasa spegeti tu pon buat badan aku makin panas.. last2 aku campak tepi dan tido half naked.. huhuhuuhu puas ati!~

smalam plak aku ajak abie gi beli air badak kat 7-11 tapi tinggal sebotol jer.. ape la.. yg paling sadis abie minom sorang2 bukan nak kongsi ngan aku.. adekah aku terlalu kenit sampai dia x pasan bahwa aku wujud? dah aaa time aku abeskan kek cokelat aritu dia sound 'sampai ati sayang abeskan kek tu sorang2..sayang kene ingat sayang bukan idop sorang lagi skang ni tp dua orang.. DUA!' sambil tekankan wording 'dua' tu.. la ni dia abeskan air badak sorang2 bole plak.. caittt!

oh ye.. ptg tadi aku dpt call dr someone yg aku ingat aku dh terputus hubungan..
'a'kum.. ni marina amir ke?'
'ye'
'or ummi?'
saat tu aku rasa cam teruja giler.. omg rupernye ni famili angkat time aku skolah dulu.. misti korang pelikkan ngan nama Umi tu.. hihihi.. tu la nickname aku kat famili angkat.. aku tak penah bgtau kat sesapa pasal nama Umi but now aku dh revealed kan.. almost 10 years xde kaba berita; skang anak sulong dia dh kawen, anak bongsu dia dh nak masuk maktab tentera.. cepat betol masa berlalu.. dorang jer la yg panggil aku 'Umi'.. why? saje suka ngan nama tu.. skang dorang dah ade restoran sendiri kat salak tinggi, umah pon dah pindah.. uncle (aku panggil dia) ajak aku dtg umah dia.. aku cakap insya Allah :) tengok la camne nnt..

No comments:

Related Posts with Thumbnails