Sunday, May 20, 2007

MU KALAH YEY!

semalam aku rasa amat2 ler puas ati! first sbb Mila menang.. lagipon aku sempat ler jugak menyumbangkan 2 afundi utk dia.. sah2 ler pakai henpon abie kan sbb henpon aku forever xde kredit.. tp aku agak tak puas ati biler aswad & ebi dpt no.2 dan 3 sbb aku rasa candy layak selayaknye dpt no 2 dan heliza dpt no 3 tp cam kate teteh la voters ni pilih muka dr bakat dan undi kesian (aswad ler tu *sori sepoter aswad, no offen!) so aku mau cakap ape lagikan..redha jer la..ahaks! 2ndly sbb chelsea menang! hoyehhh bebeh! aku berjaya membuat tarian singe depan abie sampai dia bengang.. haha! well abie sepoter kuat MU so aku dah cakap awal2 chelsea menang nye sbb ade drogba.. dia x caye so hamekkk, hamekkk!!! punyer la abie aku tu bengang sampai dia soh aku tido luar bilek..hamboiii suka2 dia jer.. apsal la aku x bet ngan dia kalo x abes aa abie.. aritu pon time MU kalah, dia bet nak bogel seharian kat umah tp sampai skang lom tercapai lagi hasrat murni aku nak tgk dia bogel satu hari :)) hahahahah!! aku bukan la seorang kipas susah-mati chelsea tp aku tanak dan takkan sokong MU.. abie asyik2 bongkak/riak/punggong besar? pasal MU.. naik torek telinga aku dengar.. so semalam adelah antara detik2 manis aku melihat riak muka abie yg berasap2.. eeeii aku sukaaaaaaaaa!! dah aar diselangi aksi cakar mencakar, cuit mencuit, picit memicit sbb masing2 nak tengok AF dan bola.. haih la pening paler aku..

No comments:

Related Posts with Thumbnails