Monday, December 24, 2007

PENGORBANAN & TERKORBAN

aku benci bile abie keje shift malam... benci! benci! benci! i hate! dun make me speak english k! balik kul 9 pagi, tido.. tengahari bangun untuk lunch.. pastu tido balik.. kul 8 malam dah gi keje.. tu la all d away round! err heloo~ mane karektor aku dalam rutin abie? tercicir la tu sbb dia besar kan TIDO.. so where am I sepanjang dia tido? mula2 kemas umah.. pastu sepahkan balik.. pastu kemas balik.. then tgk TV sampai TV tengok aku balik (i'm not TV freaker).. ngadap pc pon cam boring.. ermm nak wat ape lagi yeh? kire semut berbaris? cakap ngan dinding? aku sudah menjadi kacang nampaknye.. hahahaha! well aku mmg tak kaco kalo dia tido sbb aku tau dia sgt penat.. sian abie saya.. tp saya sgt kesian pada diri saya juger.. hohoho.. dis is what we call PENGORBANAN & TERKORBAN :D bwahahahaha~

No comments:

Related Posts with Thumbnails