Thursday, December 20, 2007

gloomy kemudian ceria :)

setelah aku tau result yg aku tunggu2 tu, hati aku sedeh sgt.. tambah2 lagi sbb aku lom keje so agak high hope la; tp xde la high-hope sgt but still high-hope.. caner tuh? adekah sbb aku ngan bendulnye cakap aku pregnen? ntah la.. Allah jer yg Maha Mengetahui..

aku nangis jugak pepagi buta tu.. sebenarnye tanak nanges tp ternanges jugak.. sib baik ade abie pujuk.. aku tau dia pon tumpang sedeh juger..

'so caner?..'
'xpe la dah xde rezeki..mebbe ade hikmah.. jgn risau abie kan ade..abie bole tanggung semer'

sebak sgt tau bile abie cakap camtu.. menusuk sampai ulu hati.. dalam diam aku bersyukur sbb ditemu-jodohkan dgn lelaki ini.. pastu sms teh pepagi buta.. dia call aku trying to comfort me juge..eh ingatkan dia maseh lena diulit komfoter tp teh kate dia kene eskot someone sampai migrain (ayat penambah perisa).. dan pepagi aku sudah mengumpat2 orang (padahal hati tgh sedeh).. hohoho! dulik ape aku asalkan perasaan aku dah oke sket.. timer kaseh teh..

then kul 11 pagi, aku ngan abie gi Selayang Mall utk main boling.. kali ni abie ikut je ape aku nak sbb dia tau hati aku tgh serabut.. layan sorang 4 games.. early bird murah jer.. aku x dulik la ngan perot boyot aku ni tetap jugak nak main.. eventho aku pregnen, aku tetap mempertahankan ke'tere'an aku.. hohohohoho! abie pon xleh celen :P

pastu singgah JJ Kepong sbb abie teringin nak makan Teppanyaki.. aku mmg x penah try so ikut jer la.. xde la sedap mane pon tp sbb kitorang lom makan sejak pagi, mmg licin la kan pinggan.. pastu round2 JJ, abie sempat beli 2 helai kemeja.. lagipon skang tgh sale.. abie offer aku nak bli ape tp aku xde mood nak shopping.. just aku blikan sepasang baju Pooh utk anak aku dlm perot ni :) oohh sebenarnye aku teringin nak bli beg besar Carlo Rino tp kat JJ Kepong xde.. yang aku target aritu kat JJ Equine >:) hehehe!

balik dr Kepong, tanye pasal enset aku kat kedai.. perghh bley plak apek kedai tu cakap LCD enset aku naik harga.. tetiba jerk! smalam dia kate RM260 skang nak RM300! x cekik darah ke namanye tu.. hangin giler aku! pastu dia kate bole siap hari Isnin.. ishhh aku mmg x caye la apek sengal ni.. aku takut kalo2 dorang ni tuko bende2 ori dlm enset kite pada bende local.. esok aku cakap nak amek.. rosak pon rosak la.. kalo ape2 jadik kat enset aku, aku bako kedai apek ni!

No comments:

Related Posts with Thumbnails