Wednesday, June 11, 2008

Chaotic bzzz bzzzz

sgt penat dan serabutsss dan blurrrrr

kat skolah byk bende kene setel by this thursday!!! walaupon aku just cekgu yg sandar pada harapan tp lagak cam cekgu betol plak.. hehehe.. aku tau keje cekgu bukan senang cam kebanyakkan orang sangka sbb dulu aku dh penah jadik cekgu ganti.. semalam cekgu sam mintak aku jaga kebajikan pelajar utk makan free kat kantin.. dah la nak setelkan report kad lagi.. sbb aku kene pegang kelas.. pastu nak abeskan ujian lisan.. kajian sejarah tempatan lagik..T_T kepala aku pon cam senyonyong je ni.. pastu semalam aku satu famili rush balek BP sbb tokmik (nenek belah hubby) saket tenat.. terpakse tinggalkan keje2 skolah yg berlambak2 tu.. huwaaaa!!!!

dan semalam jugak I got a call yg buat hati aku berbunga2 cinta.. mmg belom ade kepastian tp nak rasa heppi jugak.. lalalaala~ kalo dapat mebbe aku & hubby akan berpisah.. lagipon hubby mmg dah x kisah.. plus aku pon dh jemu/cemuih dok kl ni.. aku nak balek kampong & tinggal bawak ketiak mak ayah!!!!!!! dulik la!

p/s: laswik mandak aku yg keje as penyelia petang skolah bitau yg cekgu sandaran kat skolah dia dah lari sbb x tahan ngan student.. aku rasa skolah aku lg dasat budak2nye tp I hav to survive!!!

#############################################

oyehh..aritu Altamis gi main boling ngan uncle herman (member ayah)... uncle herman sgtttt super duper baek!!! & super cute too.. bole jadik suami & ayah mithali (psssttt dia still single) ihikkss!
warghhhh i'm feak outtttt bile uncle herman sergah me frm behind~

huhh! i x rela la dengan janggotsss uncle herman~ eeiiii

uncle suka sgt dengan me sbb sepanjang bowling tu asyik layan me je.. mami suka je sbb dia x penat nak dukung me.. cettt! uncle herman suka kasik janggot dia yg sejempot tu kat pipi me.. ewww gelii :( cayang uncle herman!

No comments:

Related Posts with Thumbnails