Friday, August 29, 2008

it's been a while...

dh masuk seminggu aku maleh nk menaip..

arini skola buat sambutan kemerdekaan & semua cekgu kene dtg pagi.. yippe!!! so ptg aku dh free.. ptg nye plak sungguh ramai manusia di bank2 sbb dh gajikn.. alhamdulillah aku dh bukak tabung nuri & ASD utk altamis..

nothin much la ekceli.. just aritu la balik dr skool holiday from kelate, altamis demam plak.. plus ngan cirit-birit (sbb dia poo poo 3x sehari dlm masa 3-4 hari!).. g klinik just amik ubat demam & antibiotik.. sib baik even altamis agak cirit je tp dia tak d-hydrate (hentam je eja ni), nyusu cam biasa.. altamis demam sampai 5 hari tapi arini dh sehat.. alhamdulillah

ok la..let d pic do the talking eh



oh bercerita pasal pusar kepala, aku tatau la kalo bende ni base on keturunan.. why i'm sayin dis bcoz altamis pon ade pusar kat depan cam pakcik2 dia ni including mak aku (tapi aku xde).. kire diorang ni ade 2 pusar kepala la.. sbb tu la bile dh rambu panjang sket, mmg xleh sikat ke bawah, misti ternaik rambut yg dekat pusar depan tu.. korang perasan x kat gambo?

No comments:

Related Posts with Thumbnails