Monday, December 13, 2010

OUTING

Alhamdulillah seme perkara kaitan ngan umah berjalan ngan smoothly..
Siang tadi pegi KWSP utk kuarkan duit dr akaun 2 yg xseberapa.. hahaha misti kakak kaunter tu kutuk2 dalam ati dia sbb saya yg baru setahun jagung keje; duit kwsp xseberapa; ade ati  nk kuarkan jugak :P~

Pas setel seme, sah2 ler menuju ke BPMall dgn semangat waja.. perkara utama adelah makan KR.. terasa sgt sedap sbb encek suami yg belanja.. pas makan tetiba blur xtau nak gi mane.. so merayau2 tanpa arah.. sempat la singgah kedai Charlies belikan enset Nokia utk mak sbb dah 2-3 kali dia mention kat saya nk apgred enset sedikit canggih dr ape yg dia pakai skang.. memandangkan saya akan dpt duit kwsp *insya Allah* maka saya beli la enset tu dgn niat nk banje mak.. hehehe feeling2 anak mithali keh keh keh!

kendian tetiba rasa nk tengok muvi.. dah setahun kaki saya xcecah panggung.. las skali tgk time citer Avatar.. memandangkan kami bawa Arsyad, sah2 ler saya pilih citer Rapunzel.. lgpon xpenah try tengok citer 3D yg pakai spek tu kan so why not.. sib baik sampai ke penghabisan citer Arsyad xde cranki mengki.. just mulut dia potpet2 tanye macam2.. ape2 pon citer Rapunzel tu mmg fun!~

after dat, kami melepak makan dengan member encek suami.. makan roti nan cheese + garlic.. fuhh mmg roti kat situ sgt sedap! slalu kedai tu penoh..

pastu b4 balik, singgah kat umah member skola aku pn.Ogy.. borak2 spashly pasal umah.. menimba pengalaman dari org yg dh beli umah.. maseh la Ogy sekuarga layan kami even korang baru balik dr kota tinggi :)

ok pastu ape? pastu sampai umah & b4 tido saya menyempatkan diri utk menaip entri ni.. encek suami & anak bujang awal2 dh krohhh~krohhh~ ok gudnite~

No comments:

Related Posts with Thumbnails