Monday, December 20, 2010

DAH LEPAS DAH~

Pekse SPM dah setel!~ ok skang masa utk luangkn masa utk famili *wink*wink* dan tunggu elaun masuk :P
Dalam my collegues, saya sowang je yg dapat elaun gred C sbb gaji basic bawah 2k.. tappe la.. duit jugakkn? dari menanguk boring kat umah, better saya carik duit lebeh sket..

best sgt jaga pekse spm kali ni which is 1st timer saya.. dari ketua pengawas smpi member2 pengawas, seme besh~ xde timbul isu curik tulang ke, poyorinas ke, watsoeva.. seme paler otak giler2, dan sgt tak berkire pasal duit which mean diorang slalu banje-membelanjer time beli brekpas dan lunch.. pihak skola pon sediakn breakpas & minuman.. kire everything mmg kewl~ (sempat main game lg :D hehehe) tq so much nazim, yusof, muslim, hisam & mushryfah :x:x:x i heart u all~

diorang seme cekgu senior.. paling koman pon dh 3 tahun servis.. saya je freshie..plak tu ajar subjek power2 cam math, akaun, kimia, sains & perdagangan.. i cuma pendidikan khas je.. memula rasa segan sgt tp biler dh kenal diorang, mmg sempoi~ sampai saya rasa x sia2 dan buang masa jaga spm kali ni..

ok enuff bout spm :) jom holiday!~

No comments:

Related Posts with Thumbnails