Tuesday, April 12, 2011

BREATHABLE EBM

aritu aku cakap yg fridge mak aku dah sempit amat sampai stok ebm aku pon sesak napas.. skang diorang dah ade umah baru.. jeng jeng jeng!!!


dulu dok umah flet, skang dah pindah umah banglow ko! jom terjah kat dalam plak!!


yeyeye skang seme stok ebm aku dapat bernapas dengan besh skali.. ok aku mmg tatau sampai biler aku akan breastfeed tapi harap2 dapat sampai 2 tahun.. tu azam aku.. arsyad dulu sampai 10 bulan je sbb dia yg rejected b**bs aku tanpa sebab musabab yang ketahui.. aneh taw!

another gud news adelah... sila skrol ke bawah...
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

yeah bebeh!! aku dah tere nenenkan Qayla secara baring.. ok fine dah ramai yg tere tapi aku mmg dulu bukan stakat xtere tapi xtau langsung nak bf baring.. time Arsyad dulu tertekan jugak masa bf sbb saket pinggang.. nak tidokan Arsyad pon hazab sbb dia dh terlentok tido time nenen, tapi bile letak atas katil je terus mata buntang balek.. panas ati taw astik camtu jer.. now time Qayla aku dah senang nak tidokan dia time malam.. kasi nenen sambil baring atas katil terus je dia tido without any hassle.. BIG THANKS to this picture.. really inspired me!! bile nengok miranda kerr pon tere nenen baring, harus la aku sedaya upaya belajar kans.. see model mmg memainkan peranan jugak dalam life.. ala2 perasan cam miranda kerr jugak.. hahahaha

2 comments:

efa fairuz said...

ya amps miranda kerr keeee.. aku ingat gamba ko hehehehe.. ajegiler nak tunjuk boobs sesaje ye tak? haha

ler, aku paling suke position baring time bf..dgn anak tido. mak pun tdo skali.. heaven! sedo2 naked je boobs hahaha..

Ms.Rainna said...

kah kah kah!!~ aku ade mirip miranda kerr ke? haruz aku benti cekgu apply jd model weh...

Related Posts with Thumbnails