Thursday, October 07, 2004

Mentadak Cumel

yup! yup! yup!
esok aku dan Teh akan balik Ipoh membototi si Inaz.. ikut plan naik kete kakak Inaz.. nape misti Ipoh? hehehe sbb Ahad ni akak dia nak tunang.. so as rumet yg berkaki lebo nih, kitorang pon ngan rela ati nak join majlis.. mane aa tau dpt berkat sesikit.. tempias-tempias pon tappe.. ahaks!

tadik masa aku tgh syok2 ngadap pc, tetiba ade makhluk ijau berdesing2 tepi aku.. bile 'creature' tu dah landing bebetul tepi teddy bear cumel aku, baru aku dpt pastikan specis dia.. rupernyeh mentadak mentadu yg cumel.. tapi memula terkezut gak aku dibuatnyeh.. yg beshnyeh mentadak nih reti posing.. macam2 pose dia tayang kat kitorang.. so pelagi, aku ngan inaz terus capture pic dia.. uh uhh misti dia rasa amat glemer time tuh.. ni ade sket pic utk dishare..



actually aku malas nak tulis byk.. pas balik dr Ipoh jer la aku citer macam2.. Jemaat nih Danny ade interview kat Shah Alam.. semuga dia tabah! hahaha.. gewd lak Danny!

No comments:

Related Posts with Thumbnails