Sunday, October 10, 2004

tada!!!
baru balik dr Ipoh.. badan sgt penat tp takleh lekang dr pc tercinta.. mmuahhh!!

ptg tadik akak Inaz sudeh pon rasmi bertunang.. congret kat dia.. owh makanan sungguh byk arini.. heaven nyeh.. tp pemakanan agak terhad dek keje2 kontrak & keadaan yg agak sesak ngan tetamu.. kaler theme akak Inaz warna ungu.. kalo ikut loghat aku 'kundang'.. seronok tgk hantaran2 yg pelbagai.. ikutkan 18 dulang (perempuan) berbalas 9 dulang (lelaki).. err.. tiket bas kul 4.30pm so kul pat camtuh dah sesiap nak balik.. kami sempat dibekalkan sate, ayam panggang, dan nasik beriani.. owhh makanan lagi.. keh! keh! kitorang naik bas Konsortium.. uhh uhh dah lame aku ngidam naik bas nih.. akhirnye penantian telah berakhir.. perjalanan yg ambik masa 3 jam aku penuhi ngan aktiviti tidur.. turun pudu-masjid jamek lrt-setiawangsa-amik kete kat umah ucu Inaz.. dan drove back to MMU.. alhamdulillah selamat perjalanan..

Danny pon dah interview Jemaat aritu.. Alhamdulillah dia dapat jawatan tuh.. yey! aku amat happy dan bersyukur.. pastu dia lepak kat Sepang ngan Boy & abg Fuad.. sbb weekend ni si Boy tu ade race.. bangga sgt si Danny dapat tgk Rossi & pelumba2 international lain secara live.. aku tak heran pon.. aku lagik selalu natap dalam paper n tv.. tak keco pon! lain aa kalo tgk live tu boley pegi peluk cium semer.. ni just nengok kat dek jerk.. muahahaha!! tapi yg paling aku tak suka biler Danny cakap kat trek ramai gadis2 litar yg seksi meksi.. eiii dasar laki kan.. bende dah ade depan mata so apalagi cuci mata aar.. helleh pigi dahh!! tah2 dorang semer tu dah kene bo.. (jeles sebenarnyeh)

dah la yeh.. penat nih~

No comments:

Related Posts with Thumbnails