Saturday, October 16, 2004

layan lagu The Strokes - 12.15.. lagu ni Inaz yg kasik.. not bad, aku suka.. cam lirik dia Friday night's a bit lonely, mmg aku sengsorang pon kat bilik.. sayu ati aku sbb hari first puasa kene buka sengsorang.. Teh belom balik lagi, Inaz lak kluar & Dania balik Melaka.. ptg tadik aku tertido.. mebbe smalam aku tido lewat giler tu yg hari ni seharian aku ngantuk.. bangun2 pon dah kul 6 lebeh.. selongkar2 makanan dlm gobok, lastly aku end up ngan berbuka hot choclate n instant porridge.. dah la fudkot bawah nih tak bukak.. sedey tu terasa gak.. cam nak nitik2 jer airmata nih.. caner la famili aku kat kampung tu berbuka.. misti riuh rendah.. perghh merembes sial air mata.. aku tak suka perasaan nih.. syuhh~ syuh~ pegi la ko jauh2 wahai perasaan.. jgn kaco aku..

Aura yang memecah semesta
Menyampaikan pesan kesunyian dikala sendirian
Kesepian menyelubungi hari-hariku
Disajikan dalam doa-doa rindu
Yang menanti kau datang dan pergi
Seperti mimpi-mimpiku fantasiku
Bukan dongeng lagi yang sayup kedengaran
Disisi cuping di setiap corong
Lorong yang lohong
Benar ku tak bohong
Bila hati menyanyi

No comments:

Related Posts with Thumbnails