Sunday, January 09, 2005

Alhamdulillah...

akhirnyeh member aku sorang nih dah selamat jadik bini org.. congrate Reena @ singa (panggilan kat skool).. memula aku tammo gi sbb aku segan sgt ngan keadaan bodi aku yg comel lote nih.. aku tau misti dak2 skool aku keco nnt.. tapi biler pikir panjang2, tak elok la plak kalo aku tak pigi.. bukan jauh pon kat putrajaya jer.. so last2 aku ikut Leen, Alerq n Keri.. sampai2 jer pengantin tgh makan.. aisehh cepat nyeh bersanding coz kitorang sampai baru kul 1 lebeh.. memula aku tak nampak batang idong dak2 skool aku except Emon, Karl n Iezz.. tup tap pas makan jer, haaa ramai rupernye yg datang.. uyyooo meriah seh!!!! and seperti yg aku jangka, aku telah mendapat publisiti yg tak disangka2 dr dak2 skool aku.. hahaha!! aku maluuu plisss~ sah2 ler sbb keadaan muka bumi bodi aku la kan.. semer kate dorang tak cam aku sbb aku dah berubah.. siap tanyer ape rahsia aku comel dan gebu n muka pon makin licin.. boley ke? biler salam ngan Reena @ singa plak, bole tanye aku tgh mengadung ke.. ayyoo kowserrr laa camnih.. teruk betul tahap teruja dak2 skool aku nih.. tp mmg tak hairan la kan sbb dorang semer menten.. yg gemok pon dah makin slim.. aku je dah jadik dabel size.. so caner nih? ape2 pon aku enjoy sgt2 jumpa bebudak nih.. rindu sgt kat dorang.. dah la time kawen si singa ni paling ramai dak skool aku dtg.. tapi paling obvious dak laki aar.. masing2 dah makin berisi.. senang ati cam aku kot ek.. yg ade siap bawak pasangan masing2.. ewah2 semer makin maju.. dak2 ni ade gak tanye aku apsal tak bawak aku nye bf.. kowserr la nak bawak.. nnt jatuh saham aku.. huhuhu.. Qisi n Intan (dedua dah kawen) pon ade dtg ngan laki dorang.. Kedeq tak dtg sbb dia jauh lagipon tgh pregnant.. haih la.. pasni sape lak kawen ek?

-i disconnect-

No comments:

Related Posts with Thumbnails