Sunday, January 09, 2005

skang ni kene tinggal dowang2 lagik.. Teh ke KLCC ngan Dania n Inaz plak kluar ke A&W jumpa member dia.. tappe la.. dah biasa camnih.. lagipon arini aku tade mood sgt nak berjalan2.. plus! nak bajet duit.. tahap kewangan skang di paras yg suam2 ketiak.. so nak tanak kene jimat except for.. food! hehehe..

sib baik Danny ade online.. dia kat BP skang.. saje balik ujung minggu.. anak mama la katekan.. huhuhu~ berceting-cetingan ngan Danny jap.. n aku ade tunjukkan dia satu site member aku yg labour ogos lepas.. anak dia comel sgt.. geramm gitu.. aku harap anak aku pon nnt comel n chubby camtu.. yg paling aku geram sbb anak member aku nih pandai senyum spashly time tido.. eeiii nak cubit pipi dia! Danny pon excited jugak.. sampai semua jernel dlm site tu dia bace.. eh ehh tergalak plak kitorang.. hahahaha!!!

ok la.. masa dah time so aku nak light off.. tatau la Teh ngan Inaz ni balik biler.. huk huk huk terpakse tido sengsorang dlm gulap gulita..

-i disconnect-

No comments:

Related Posts with Thumbnails