Sunday, January 02, 2005

yey suda sampai mmu.. fuhh penat kaki.. timer kaseh ler kat cik Daniah Ramli sbb tolong amik aku kat Perhentian Serdang (tu pon kene ade ganjaran.. hehehe).. sbb sebenarnyeh aku malas nak masuk KL.. nnt serabut paler otak aku.. ngan jem nyeh, ngan asap toksid yg scandalous.. harus jantung aku rosak sebelom masanyeh.. say TAK NAK! to asap2 kl tu..

khamis aritu aku balik Johor sbb dah promise ngan Danny.. lgpon misi aku nak beli digicam baru ngan dia.. baru ade sentimental value dudd.. cewahh :P.. ahaaa!! aku suda ade digicam.. yey eyy!! *mari tepok tgn utk aku*.. tapi tade la brand yg gempak pon.. biasa2 jer.. ikutkan napsu nak beli Nikon Coolpix tp nnt sama lak ngan Teh.. haruz Teh marah nnt sbb asyik jadikan dia idol aku.. kekeke jgn mare Teh :P.. so aku choose la brand.. jeng! jeng! cuba isik tempat kosong nih : _ _ _ I _ _ _ I _ O _ T _.. mula2 aku was2 gak nak amik brand ni tapi Dannykate ade member dia pakai okey.. aku mintak kaler itam sbb member Danny tu pakai itam tp kat kedai tu tade stok plak.. leceh la! so nak tanak aku beli jugak kaler silver tu even aku separuh ikhlas.. cuma yg besh dpt pree memory card 256mb.. boley la pasni aku giler meroyan amik pic byk2..


weh pomot! pomot! sesapa tak tengok lagik citer Stephen Chow ni, baek cecepat booking tiket.. mmg lawak superb tahap buasir.. aku yg tengok citer nih siap gelak yg tak hengat dunia.. giler la citer nih.. mmg besh.. tak mustahil citer ni dapat kutip 4 juta dalam masa tak sampai 2 minggu.. adehh nak gelak balik jer biler ingat scene2 dlm citer nih.. muahahahaa!!~

nu year nih aku tak sambut.. in fact the whole dunia tak celebrate.. yer la kene hormat kat mangsa2 tsunami.. al-Fatihah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails