Tuesday, January 18, 2005

pas klas ekonomi lepak Cafe Tau japs..gossip2, kutuk2, ngumpat2 semer.. then mulut sape tah yg puaka telah menyebut 'Midvalley'.. yearhh ayat sakti tuh!! so apelagik arini panjang la langkah kitorang.. hehehe.. today working day kan so tak ramai pon umat.. si Teh sesebok carik dress utk hi-tea.. si Nard plak dah berjaya membazir duit ngan membeli jeket kat JJ.. Dania plak err... dia beli 'bende kecik' jer.. aku? sah2 sushi bende wajib.. ahaks!~ pastu Teh kenalkan makanan jepun 'Tako'.. ade 4 flava : ciken cheese, unagi, udang n sotong kurita.. aku amik unagi sbb cam tetiba ngidam plak nak makan belut panggang.. hohohohoh!! then pas dah bergolok gadai kat midvalley, gerak plak gi Hartamas.. lepak area Hartamas Square.. cuci2 mate tengok lelaki2 taste.. Teh n Nard agak kurang rezki dpt lelaki taste dorang tp Dania telah berjaya dgn pointer 4 flet.. aku tader sbb maleh nak toleh2 n lilau2kan mate aku.. kang juling plak mate aku.. dah aar baru baik sket dr demam.. ape la aku ni baru baik sket dah berjalan sane sini.. esok2 saket balik, nangih nada sumbang.. hihihihihi (gelak supan)...

-i disconnect-

No comments:

Related Posts with Thumbnails