Monday, January 24, 2005

warghhh percutian yg tertekan.. aritu balik khamis malamnye, Pudu giler sesak ngan umat yg pelbagai bau ketiak.. perghh kalo mati kat situ pon just mati katak eventho tempat tu dah crowded cam tempat org buat haji kat Mekah.. aku naik bas Mayang Sari kul 8.30.. tunggu nye tunggu kul 9 lebeh baru bas sampai.. perghh penat jerk aku tercungap2 nak sampai awal takut terlepas bas.. gitu gini last2 kul 10 mlm baru bas gerak!!! shitto la sungguh.. then lepas tol Sg Besi bas tu berenti quite lame dlm 15 minutes camtuh.. tatau la ape yg driver tu buat.. then baru bape ela, highway dah stat jem!!! lagi aar hati aku ni stat berasap2.. aku try tido tp keadaan tak baper selesa.. aku dah pakai headphone bagak tu pon, still aku tak jumpa erti kedamaian dlm bas tuh.. keadaan jem jgn cakap aar.. jalan sejemput, sejemput.. aku plak yg naik semput tgk kenderaan yg berasak2.. time2 gitu la aku teringat masa aku naik motor RXZ ngan danny aritu balik Johor.. mmg kewl giler.. yer aa kalo naik motor tade hal la nak jem2 nih.. bole selit2.. berangan nye berangan akhirnye sampai gak kat tol Tangkak.. ya ampun!!! nak masuk tol sini pon jem gileee!!! aku ingat sampai tol Seremban jer jem.. series aku cam teruja.. aku belek jam dah kul 2 pagi!! huwaaa ni nak sampai Pontian kul bape nih? aku congak2 kalo dr Tangkak ke bandar Muar amik masa 1 jam lebeh.. dr Muar ke Batu Pahat lak take 1 jam.. dr BP ke Pontian 1 jam.. perghh mati beku la aku camnih.. dah aar pakcik drebar nih suka berenti2.. kejap isi minyak aar.. kejap berenti aku pon tatau punca.. pastu biler berenti kat warung tepi jalan, bukan nak announce yg dia nak turun makan.. sbb selalu kalo bas berenti kat kedai makan, drebar akan bitau penumpang yg rehat 1/2 jam.. ni tak.. bingit dah perasaan nih.. so last2 setelah mengalami tahap kesabaran yg tahap maha, bas sampai Pontian kul 6 pagi T_T.. dah la tu, tambah2 sedeh daerah Pontian black-out.. mmg dugaan sungguh.. kekekeke.. tu la serba sket citer aku balik kampong..

-i disconnect-

No comments:

Related Posts with Thumbnails