Monday, March 07, 2005

UTM DAN BOWLING

khamis pagi.. kali ni aku bangun awal.. sesiap utk balik pontian.. kul 8 aku dah menapak ke bus stop.. sampai pudu terus beli tiket bas Mayang Sari kul 9.30.. sib baik tepat2 aku sampai! sampai pontian kul 3 ptg.. aku rilek kejap tunggu mak balik keje.. lgpon aku nak pinjam kete kecik mak.. kul 6 ptg bertolak ke utm n sampai sane b4 kul 7.. aku dah bitau danny aku gi sini.. lagipon dia sok keje n weekend dia balik BP.. spend masa 2-3 hari kat utm ni.. aku rasa tenang sekejap.. gelak2 ngan member2 aku.. tgk bola sesame.. ahad pagi ujan turun renyai2.. aku stat enjin kete utk balik pontian.. arini jumpa danny.. eppynye rasa ati.. sampai umah baru aku pasan yg changer aku tertinggal kat bilek Ogy.. time tengahari aku kuar jenjalan tengok motor show kat bandar ngan danny.. ptg baru aku dan danny gi utm utk amik changer aku.. si Faiz n Farid ikut sekali.. sesekali bawak adik2 aku jalan.. pastu singgah JJ beli sushi, beger ngan all da stuff n besday present adik aku Eqah.. perasan kejap yg aku ni sorang kakak yg baik.. hihihihi.. sampai2 umah, kitorang masak beger.. danny tolong sama.. mak aku plak layan berborak ngan danny sampai dekat kul 11 mlm.. bahagianye dok umah nih.. pagi tadi, aku balik naik bas Mayang Sari kul 8.30pg.. danny yg anto sampai bus stand.. sebak plak tetiba bile pikir nak balik mmu.. terasa jauh ngan org2 yg aku sayang..
_________________###__________________
aku pandang muka danny.. "kate semalam bile jumpa ina nak marah. nape skang tak marah pon?" danny diam.. begitu juger aku diam utk menunggu jawapan dr dia. "Sebenarnye abg tak marah syg nak kluar ngan member2 tp sbb syg tade depan mata so abg pikir yg bukan2" tenang je danny bersuara.. aku senyum. sesungguhnya aku amat bersyukur mempunyai danny yg amat menyayangi dan banyak bertolak ansur dgn sikap aku yg kurang matang dan keras kepala. "hmpp ina pelik aar abg. nape abg cam tak kisah je gi JB amik changer ni. siap cam offer nak gi amik" "abg suka bersama syg. jenjalan berdua sama2 camnih. kalau bole setiap masa camnih kan besh" lancar je ayat2 tu kluar dr mulut danny sambil mata dia tertumpu kat jalanraya.. "... kalau bole abg nak hidup kita happy dan bahagia camnih sampai bila2, yeh syg?" lantas aku pelok danny! terima kasih danny.. terima kasih sgt2! *opss entry jiwang plak kali ni :P
_________________###__________________
Image hosted by Photobucket.com
tahniah buat Awang (24) & Surya (23).. kenal dorang ni time UPG dulu.. tak sangka dah kawen pon dorang.. semuga bahagia sampai ke anak cucu.. 20hb Mac ni plak dak skolah aku Zamzalmy plak kawen.. aku? nnt dulu :P *ehsan gambo dr Che'nard

No comments:

Related Posts with Thumbnails